Thursday, June 24, 2010

咿咿呀呀~


政改~ 關於佢嘅所有,包括曾狗、高官們、所謂嘅民主派人們,哈,我真係有幸,可以親眼睇到指鹿為馬現代版!好正好珍貴!

80後~ 乜啲80後友仔惡得過啲賊嘅咩?!要咁如臨大敵?!龜呀龜,花啲精力捉賊啦!

不過,諗深層啲,咪又係上面,A,唔係曾狗喎 (分分鐘佢已經冇力),北京中央嘅直接意思。

社民連~ 呢班友過份咗又好,抽水又好,喂,喺香港而家呢個咁嘅社會,就係要有呢種人呢種聲音呀!

等於,如果一個地方有好多反對黨,激進黨,咁,好似我哋而家嘅建制派呀,民主黨呀,都變得有「寶貴」嘅存在價值咖!

香港~ 既然喺政治同經濟上曾狗已做唔到 oD乜,喂,曾狗,不如為香港做番啲好事,將香港而家咁鳩嘅電檢尺度正常化番啦!呢啲你能力範圍內做到嘞啩?!

人鬼神~ 神唔駚講,有邊個會係。

有好多已經人唔似人鬼唔似鬼。有好多更係更糟羔更肉酸嘅妖。

2 comments:

樂遊 said...

老老實實,我對乳鴿黨的方案,其實都有點微言。但視之為「出賣」,我又覺得言重了。而長毛的攻擊,特別對華叔的指責.....激進唔代表無口德。他們似乎喜用毛澤東式的「路線鬥爭﹞,我亦覺得有點過火。

anyway,再投票.....我可能都係投這班人。呢d人多就唔得,但係要放兩三件係度看門口。

梁巔巔 said...

"但係要放兩三件係度看門口"

哈哈哈哈哈哈哈!!!!! 好正!

係! 冇錯!