Wednesday, May 12, 2010

簡單直接勁力夠!

五師兄度見到以下呢個製作。



5月16號,等我哋用行動去兜巴咁刮鳩呢個無恥無能特區政府、特首、狗官、九流政棍議員啦!

4 comments:

樂遊 said...

二十年時間亦足夠一班又一班既得利益者鞏固權位至牢不可破。
我覺得普選真的比甚麼推翻帝制,中共立國要難。因為佢地當年有炮:心中夠把炮,手上有槍炮。
我們呢.....美國做市跌1000點都嚇死啦,又無槍炮,所以係好X難。近來六七暴動再次進入我們的視線,港人對它都是怕怕的。但大家亦知道,如無暴動,英國佬也不會輕易「轉死性」。有時人類真的是犯賤的。
至於「循序漸進」者......晚清立憲運動是其中經典.....特區管員亦似當年的宮公王爺。只是我們唔似革命黨姐

新鮮人 said...

你真係覺得今時今日嘅香港人對民主嘅認知足夠嗎?
部份人可能只是以為"民主"就是減稅、減車費、加人工、派糖.....
卻不知識民主不只是為自己發聲,
而是應以大眾利益為依歸,
我看不到大部份香港人能夠做到這點!
就以份部議來說,
他們也只是求自己利益或黨派利益而已,
有多少人真係為社會進步求真!

民主之路是要走的,
但不代表愈快愈好,
你問我何時為好,
當大部份不再以自己利益為最大依歸的時候就係時候了!

五師兄 said...

這是雞先定蛋先的問題。

梁巔巔 said...

樂遊兄: 所以, 我相信中共長命百歲!

"「循序漸進」者......晚清立憲運動是其中經典.....特區管員亦似當年的宮公王爺。只是我們唔似革命黨姐" <--- 講得好!

新鮮兄: 始終都要一試!

五師兄: :)