Tuesday, May 11, 2010

美事妙日


兩個多月前一個閒日,同老友叡木中午去咗西營盤近上環一聚,順便嗒番杯,點知搵咗好耐都搵唔到間喺店外有位 (可以食煙嘛!) 嘅食肆喎!X!真係,香港越嚟越趕客!點夠大陸咁自由咁有 Fun!

搵呀搵,行呀行,好乸攰!卒之去 Q 到西營盤近上環口,搵到一間叫「群眾小炒王」嘅食肆,冇煙煲都照入咯!

問咗收唔收開瓶費,唔收,進入。

叫了煙燻蜜糖鴨胸同酥炸雞軟骨,兩者都好好味。煙燻蜜糖鴨胸煙韌脆口,肉實又厚。酥炸雞軟骨,炸得外熱內「慶」,軟骨過足牙癮,妙!

兩人個多鐘頭幹掉一大枝皖酒王,四圍眾人用膳唯我倆獨酌,微 High 酒意之中搭車番歸。

偷得浮生半日閒,美味小食、酒意、老友,人生人生,如此如此,亦覺倒也不賴。

所以話,偶爾一刻適當放縱,係人生轉瞬快樂仙丹妙藥。

5 comments:

嘿嘿 said...

是啊,偶尔放纵自己,孝顺自己,也是乐事!

舞了 said...

我最近都夠哂放啦, 乜都開放哂, 做野都再冇以前果d顧慮, 一於話知你.

新鮮人 said...

唔算放縱,
男人老狗同朋友飲吓食吓好正常吖!

Anonymous said...

幾時到我呀?

el

梁巔巔 said...

嘿嘿: 哈哈! 對極!

JY: 啱嘞!

新鮮兄: 但我哋係喺人哋要番工嘅日子呢!

el el: Okay, 下次到妳!