Sunday, April 25, 2010

靚正飲咖啡


唔少人番工嘅時候,包括朝早、中午、下晝都會去星記、太平洋記或者其他咖啡店整番杯咖啡嘆。佢哋啲咖啡質素,好啩。

我呢,都有嘅,不過只係喺而家間新公司番工先會。因為,老闆係歐洲人,佢對咖啡要求亦高,所以,公司啲咖啡同部咖啡機都好正!沖出嚟啲 Cappuccino 同 Espresso 直頭比得上出面嗰啲甚至更正!

最重要係,heeee heee,好飲又唔駛 $ 吖嘛!星記等等嗰啲,成廿幾三十蚊一杯,您哋死未?!呵呵呵!

9 comments:

uncleray said...

我一向不愛咖啡。但最近迷上了,每天可要至少一杯。

嘿嘿 said...

本土咖啡店的咖啡又平又正!也不输啊!

新鮮人 said...

梗係自己沖平好多啦,
不過話時話,
香港有所謂本土咖啡店嗎?
街邊啲咖啡小店是嗎?

樂遊 said...

太好了.......自中學已一日最少一杯至兩杯,但我周圍的人都是飲屎水的,無要求

Unknown said...

唔駛錢就飲多幾杯啦, 我以前打英國人工都係咁, 一番工第一時間沖叿杯飲先, 晏晝得閒有時候都會飲多杯架, 不過, 佢地既另啡冇港式咖啡咁濃, 冇咁傷胃.

梁巔巔 said...

Uncle: 適量咖啡, 有益健康.

嘿嘿: 好像香港大排檔的咖啡就是.

新鮮兄: 係嘞, 就是街邊啲咖啡小店. 都唔平!

樂遊兄: 最難頂係用普通咖啡粉沖嘅, 同埋用蒸餾, 淡到好似水, 學你話齋好似屎水咁嘅嗰啲咖啡!

Rachel: 妳好!

Heeee! 當然當然!

"不過, 佢地既另啡冇港式咖啡咁濃, 冇咁傷胃"

啱!

虎茶 said...

你上癮?哈哈, welcome to coffee club

梁巔巔 said...

Yeah! ^^

Extraordinary Life 翠斯 said...

原來你返新工啦,唔怪得又話約師姐去我度又無左影啦.你似乎暫時幾滿意新公司喎 !!

祝你順利啦.