Wednesday, March 17, 2010

鹹濕兒歌

細個讀小學嗰陣,都好興鹹濕歌鹹濕口令句子,例如最經典嘅「龍虎豹好睇!」。而家記以下兩首同大家回到過去!

1. 係打油式口令

「一不做 二不休
『山』o埋幢門玩奔周
Missy 問玩乜
我話玩碌鳩
嚇到 Missy 都玩 o埋!」

2. 唔理你係男定女,呢首你都一定識唱!

「大笨象會跳舞 馬騮仔會上樹
狐狸喺度玩奔周 (玩奔周) <--- 和聲齊唱

嗰邊有個姑娘 剝衫剝褲喺度沖涼
佢雙冬菇真漂亮 (真漂亮) <--- 係嘞!跟住和唱啦!

荷李活一間大酒店 三個肥婆六個 lin!
鍊呀鍊!鍊呀鍊! 鍊到噢手都軟!」

大家記得嘛?!Heeeee!

唔知而家啲細路興唔興嘅呢?

14 comments:

舞了 said...

d人成日話世風日下, 其實, 真係未必. 細個果陣, 隔離屋位師奶生bb, 我地d細路就喺人地既窗隙度裝, 都唔會有大人過問. 仲有, 記得生完之後d大人開枱慶生, 而d細路就玩樸克牌趁熱鬧, 果d樸克牌張張都係裸女黎既, d大人都當睇唔到. 記得當時我幼稚園都未讀呀.

樂遊 said...

「一不做」應是我小四左右的金曲
我聽的VERSION有小小唔同
第一. 主要活動,唔係玩,係洗
第二. 慰問者係老豆
第三. 嚇到老豆無XX

其他我未聽過WOW.

梁巔巔 said...

JY: 吓?!?????!!!!? 妳咩屋企嚟呀?!??!?

喂, 妳是否圉村原住民?

樂遊兄: Haaaaa! 多謝分享!

我仲以為第二隻會流行啲 tim!

舞了 said...

巔巔, 你又咩人黎架?唔多正常既!

更正, 本人並非來自圍村, 而係喺開放式鄉村中長大既, 所以比較開放一d, 得未?

以前d人邊度敢立亂教人地d仔架, 尤其係客家人仲係地頭虫自居既年代既新界, 容乜易人地阿爸班埋成村人攞埋鋤頭磚頭擔挑黎打爛你間屋架.

新鮮人 said...

哈哈哈~~~~
你個咸濕仔吖,
係咁唱返啲咸濕歌出黎,
想笑死人呀?

bittermelon said...

巔巔兄:
最近你又liz,又淫声版舒淇,呢家又鹹濕兒歌,莫非你...hehe

嘿嘿 said...

曾听过一些类似的,但忘了。

梁巔巔 said...

新鮮兄: 嘻嘻嘻~

JY: :O

Bittermelon 兄: 我愛佢.

我間歇發姣癲啫! ^~

嘿嘿: ;)

Anonymous said...

阿東北姑爺~ 我唱開個version 係咁......

「大笨象會跳舞 馬騮仔會上船
閻羅皇又會飲啤酒~~~

那裡有個姑娘 剝哂衫褲喺度沖涼
「吉」起屎忽曬太陽」 :)

rm501

梁巔巔 said...

東北姑爺.... heee hee heee! 好正! ^~

港男大力 said...

龍虎豹好睇, 好睇, 但係好X 貴....
圖片美麗.....唔唱啦,hahaahaha

梁巔巔 said...

哈哈哈哈哈! 所以話, 好嘢自然係人都曉!

Unknown said...

依家啲細路邊及我哋當年咁好文采、咁有創意吖?

我以下補充「龍虎豹」等共兩首 -

1. 調寄:夏日狂風

龍虎豹好睇,好睇,
但係就好X貴。
顏色美麗,圖片夠勁,
獨坐厠所中慢慢咪。

2. 調寄:飲杯飲杯飲杯勝

命裡注定,難以強求,你一出世冇賓周。
就算有亦唔似有,就算有都好細兜。

梁巔巔 said...

Haaaa! YEAH!!!!! Earnest 兄, 多謝分享! ^^