Tuesday, March 16, 2010

醒神靚歌 (聲)!

星期二,係咪仲係冇乜 mood 呢?分分鐘仲衰過星期一!唔好話唔係呀!我唔會信嘅。

整首好嘢畀大家!

http://www.13520.org/play/1/4170/52096.htm <--- Click 呢度!

嗱,好嘢哩!唔駛理佢唱咩咖!嗰啲聲好聽唱得好至係重點。係咪?!哈哈哈哈哈!!!!

男女平等,下次我搵吓有冇係啲男歌聲唱嘅先~ Heeeeee!

7 comments:

舞了 said...

巔巔, 最近做咩呀, 發哂姣咁喎.

Xavier said...

梁兄,

wow. 加埋幅相,果然醒晒 :)

新鮮人 said...

聽不到!

港男大力 said...

我淨係睇左張相...

梁巔巔 said...

JY: 唏, 我成日間中都係咁咖噃!

Xavier 兄: Heeee! 係哩! ^~

新鮮兄: 畀啲耐性等吓呀! 我為咗你, 專登 click 入去再聽吓, 條 link 得喎!

港男大力: 聽 o埋吖 ma!

新鮮人 said...

還是聽不到,
可能我的電腦封鎖咗某些東西,
內地網站很"毒"嘛!

另外找到舒淇的"献身",
不知和你那首"献身(淫声版)"有無大分別,
聽後完全明白你想講乜,
春天到嘛!
哈哈哈~~~~

梁巔巔 said...

^~