Thursday, February 04, 2010

1990~ Wir sind schon auf dem Brenner

好快,2010年世界盃仲有唔夠半年就殺到!正!

廿年前,1990世界盃開始認真睇,差唔多每一場都睇,哈,就係呢屆,我隊德國再次捧盃!而且,仲係喺快將統一前嘅幾個月,以德國名字捧盃。

以下呢首歌係1990德國隊嘅隊歌,好好聽好難好辛苦先搵到咖!

廿年喇!



今屆,希望德國第四次再奪冠軍。



德國隊好嘢!如果您係德國隊嘅 Fans,留言喇喂!

9 comments:

虎茶 said...

你份人咁有感情, 點解會鍾意咁理性既德國team呢?

港男大力 said...

唔係邊個國家既fans,但希望今年會係好精彩既一個賽事!!!

s-pig said...

s-pig 報到!!!

我好細個已經鍾意奇連士文, 覺得佢好有型!
同埋首歌真係幾好聽!

舞了 said...

呵呵, 好聽, leung heung, leung heung, leung heung....的, 很好聽.
@ @

梁巔巔 said...

虎茶: 可能我就係鍾意佢地嗰種韌力同無情. 我冇嘛.

不過話時話, 德國人要用感情嗰陣, 好堅! 好似狂颷時代同二次大戰.

港男大力: 啱!

s-pig: YEAH!!!!!!!!!

多謝多謝! ^^

JY: 都話我唔係咩梁享南同唔係妳以前條仔咯!

anmary said...

又會咁啱? 我都係1990年第一次真係"識"睇世界杯, 當年西德捧盃, 我亦從此愛上他們!

霉咗咁多屇, 上次佢哋捧杯真係好開心!

鍾意佢地嗰種韌力同無情? 你果然了解德國人吓....

anmary said...

仲有, 2006年時, 德國人有條方程式計出話德國一定贏, 仲有隊年輕樂隊唱咗首相關嘅歌, 個MV超抵死, 當年我個BLOG都有POST過~ (不過當時個BLOG已經俾我封咗...)

俾條LINK你吖, 德國隊FANS實會鍾意架^^

http://www.youtube.com/watch?v=ZUDdJbe2sog&feature=player_embedded

梁巔巔 said...

anmary:

畀個10我!!!!!!!!!

今次我有條方程式, 54,74. 90,10. 廿年一組! ^~

條 Link, 正! 多謝!

anmary said...

yeah~~~~~!!!!!