Monday, February 01, 2010

1986~ Viva Les Bleus!!!!!

Yeah~~~ Yeah~~~~~ Yeah!Yeah!Yeah!!!!!

Viva!Viva!Viva!

又一次,再一次,YouTube 真係冇得頂!!!!

1986年世界盃係我第二次欣賞嘅一屆,嗰陣由柏天尼帶領嘅法國隊,粒粒係 Star,黃金中場,幾近無敵,鋒芒畢露,踢法灑脫,受歡迎程簡直媲美巴西。(不過自1982年已經係西德粉絲嘅我,當屆都冇變過。)

當年法國八強決戰巴西兩個只能活一個一役,更係經典中嘅經典!而呢首當屆法國隊嘅打氣隊歌~ Viva Les Bleus,我更一聽愛上!

可惜一直都唔知首歌叫乜名,當年又冇互聯網,所以只有成日自己哼住最易記嗰兩句。後嚟,學咗少少法文,最近又有 YouTube,就打 viva la France,哈哈哈哈哈哈!搵到呀!!!!!!

Viva!一齊嚟聽啦!真係好好聽咖!



後日又有一首。呢首,我搵到 o埋!仲開心過搵到呢首 Viva Les Bleus。

係1990年世界盃德國隊嘅隊歌~ Wir sind schon auf dem Brenner。

4 comments:

舞了 said...

巔巔, 你同梁享南一樣, 都係咁鍾意踢足球喎

梁巔巔 said...

唏, 好多仔都鍾意 ga la!

By the way, 首歌好唔好聽?

舞了 said...

我好有耐性咁睇完同聽完呢首歌lu, 但係聽一次, 我冇咩特別感覺, 不致於難聽和抗拒咁囉

梁巔巔 said...

JY, 多謝分享. ^^