Thursday, January 07, 2010

唔駛比 & 有得比之下~


乜嘢叫做 Cheap、叫做暴發戶氣、叫做膚淺?

例如啲友仔戴隻「撈」以為就係撈得掂啦!例如啲友仔有層 cheap 樓就攪得自己好有米啦!例如去到邊,郁啲都話唔鍾意或是啲嘢唔好食咁啦!
挑你老味!有幾矜貴!

呢,最近我又見到實例喇!

我隔嚟公司嘅老闆,老粗一名。佢啲其他衰嘢唔講嘞,佢呢,每日好鍾意間唔中就走出去佢架馬莎拉蒂度,「撻」車匙係咁整到架車「隆隆聲」。

哈哈!正傻仔!

不過,馬莎拉蒂嘅聲線又的確好雄渾,好震撼,好厚。有一次,老粗又做傻嘢嗰陣,有架改裝強化嘅架仔鬥車飛過,把聲一拍埋,優劣好醜立見。

其實,架改裝強化咖仔車把聲都好得嘅,但冇計吖,始終唔係嗰個級數。

5 comments:

uncleray said...

遇上我這汽車白痴的,會嫌架車乜咁鬼死嘈!

舞了 said...

你講既車我一d都唔懂, 但係就好鍾意只熊人.

我除咗個名真係掂之外, 都冇乜野名牌隨身既, 但係, 我就唔介意擁有, 話哂有質保証.

浪子m: said...

你既phone skill好好, 去到重點, 又關心到人, 又快手

嘿嘿 said...

天下的暴发户都是一样的!

梁巔巔 said...

Uncle: 唔會咖! 因為嘈得嚟又好舒服!

JY: 我好想知妳真名.

有個舞字已經好得!

m: :)

嘿嘿: 對!