Friday, January 08, 2010

靚正和音

呢排又睇咗幾個演唱會嘅 DVD,其中一個係屬於2002年「天矇光」嘅。

好憎佢兼唔識欣賞佢。

不過,有個意外大發現!

喺入面隊 Band 發現唱和音嗰兩個女仔,Chinsky 同 Tammy 好正 (最衰唔知邊個打邊個)!尤其是長頭髮嗰個 (我諗佢叫 Chinsky。有時人會似番個名嘅!大家覺唔覺?!),噢,樣靚身材好跳得正,個面部表情又好睇吸引!

可惜,睇完幕後工作人員名單,只知道佢多一樣嘢,姓張。上網搵又冇關於佢嘅其他資料。好想知呀~~~~~ 好辛苦呀~~~~~~~ Heeee hee~

佢唔係真係靚到 dum 一聲嗰隻,但成個味道同格,噓!睇到我暈!

有冇人知多啲!!!!!

心甚急好想知的巔巔上 ^~

6 comments:

舞了 said...

到底這裡是仍然歡迎留言呃, 抑或不, 我早前的留言都沒貼上.

不過, 這個問題就就幫不到你了.

港男大力 said...

幫你搜尋下, 正野一定會有人知!!!!

梁巔巔 said...

JY: 而家咪有囉!

多謝捧場!

港男大力: 唔該晒!

mich said...

The band leader is my cup of tea, u know?!

梁巔巔 said...

好多人話雷頌德似我

新鮮人 said...

你講來講去都係話"樣靚身材正",
無講過佢哋嘅唱功喎,
你聽歌定係睇女架? =p