Friday, January 22, 2010

噢!喂!靚女人!


做咗咁耐嘢,見客無數。當中,所見靚女亦不計其數。當然,醜女亦見好多!

佢哋,有內又有外嘅,唔少。只有外冇耐嘅,更多。每次見到呢啲,我都會不禁嘆息~ o徒晒!

內外兼備嘅,哈,尋日又會到個!而且,仲係特別,唔普遍嗰種!

佢外形 slim 得嚟應該有肉嘅地方有肉,腰短而腿長,正!樣子靚,尤其是對眼,唔太水汪汪但夠迷離。聲線低而帶鼻音朦朧。更性感!

最攞命係佢講嘢。好似我講完嘢,閒談嗰陣,佢忽然話:「你搽呢隻香水好正!唔係咩?」、「你好好。同我 keep 住~」。。。。加埋佢啲灑脫爽爽,我頂~~~~ 媽咪呀~~~~~~~

我已修心養性好耐,但真係,仍要講,只從欣賞層次角度,呢啲女人,真令世界美妙!

8 comments:

Xavier said...

梁兄,

仍然仲系Monica !! 不過前排睇左佢一齣(新)戲,同Clive Owen拍的Shoot them up , 唔...個樣同身材已經開始... :(

港男大力 said...

你試下同呀嫂講同一番說話......

Anonymous said...

唔怕被老婆讀到妳個blog大讚其他女性咩?

梁巔巔 said...

Xavier 兄: 我都覺. 但佢45歲喇, 加上又係鬼妹, keep 到咁好難得咖咯!

只有蘇菲瑪素同佢有得揮.

港男大力 & 軍軍師奶: 驚驚!

^~

讚吓啫. Heeeee!

Terence Yun said...

Monica即使是中女,但仍然好正呀。

你所講既靚女,真係十年都遇唔到一個喎。你有幸呢。但不幸是你要收心養性。哈哈。

uncleray said...

點解你咁好運?

樂遊 said...

......我終於明白點解我看到的世界永遠都是又灰又醜惡

梁巔巔 said...

鹿米館: Hello! 歡迎光臨!

我已遇到過最好! ^~

Uncle: Haaaaaa! 羨慕哩!

樂遊兄: 呀哈哈哈哈哈!!!!!! 笑到我吖!