Thursday, January 21, 2010

畫


近日翻睇,掀吓咁睇以前啲日本漫畫,好似全職獵人、聖鬥士、北斗之拳、漂流教室同沉默的艦隊等,hummmm,咖仔係得嘅!唔計畫功,剩係有 Heart 已經贏晒香港漫畫。佢哋啲故事,資料搜集,同對故事裡面所講嘅嘢嘅深入研究,港漫學到幾成都好!

好似玩三國咁,咖仔玩到出神入化。我哋中國人真係自慚形愧。

港漫,玉皇朝嘅唔駛講,好似王風雷傳簡直不知所謂。天下嘅風雲慘不忍睹。本嚟一枝獨秀嘅古惑仔,牛佬已黔驢技窮,江郎才盡。條友比馬仔同滾友郎更乞人憎,拖劇情拖到出晒面、犯駁到九彩、求其到唔恨,唔提咪算咯!但佢仲要講,唔認回塘,仲藉口多多。成日話今期麻麻下次會好,我 X,聽得多都厭啦!

又「嬾」夠薑,整死晒啲主角 (無厘頭地),但又要「磨薑」縮喎!X!唔整死呢,就夾硬糟蹋啲角色。不知所謂。

我係佢,既然成日好似唔 care,上岸咁,咁唔好拖,唔駛「度」第二代江湖嘞。直接就喺而家收皮得喇!洪興都冚家拎咗咯。

我冇買古惑仔咖喇,只係間唔中有啲 friend 借畀我睇咖咋。以前 X 過一次。而家睇唔過眼 X 多次囉!咖嘛!^~

5 comments:

港男大力 said...

乜睇都都睇到咁好Feel呀...

樂遊 said...

講漫畫.....唔應該把日本同香港比,根本唔同層次,東方日報同Financial Times 比?石澳獨立大宅同金玉其外的發水樓比?我地視漫畫社賺錢工具,不多也不少;人家視之為賺錢工具之餘,亦視之為教育工具、文學工具、議論工具、哲學探討的工具、思考人性的工具,當然仲有係泄慾工具.......
講到research.....看看弘兼憲史的作品就知人家係幾認真,他以島耕作而聞名,我只睇完「課長」不便多說,但我睇過同珍藏了「加治隆介之議」(台譯「政治最前線」),真係精彩到不得了,research做得極周詳。香港嗎?無法子,搞漫畫的人大多沒有這樣的學養才具,有這樣的學養才具又大多不去搞漫畫,就算搞出本「劉曉波之議」或「部長梁巔巔」都不會有甚麼市場。其實人人才具不同,搞不出日本仔的「花腎」都不打緊的,最緊要的是自己擅長的就盡力搞好,可是我們就要將一條橋攪到爛無可爛,化成血水都仲要唔係收手。《王風雷傳》我睇左十幾期已經頂唔順(我睇見佢處理東方無忌之死,真係小左出聲),原本一直睇開《龍虎門》,睇完火雲邪神戰敗亦到了極限………慳埋d錢買《龍虎豹》好過。

梁巔巔 said...

港男大力: Heeee! ^~

樂遊兄: 啱, 的確, 唉, 唔同 level.....

:(

港男大力 said...

去我blog接tag呀,有野玩

梁巔巔 said...

好. Let me see see. :)