Tuesday, January 19, 2010

今日無記


個鼻由好「扁」變到好高,突咗出嚟咁嘅林峰仔攞咗亞太區最受歡迎男歌手獎,哈哈,換咗係以前嘅無記,都唔會咁 Pok 咁喪!呢鋪咁黐,可見今日嘅無記已到終章,收皮之日會喺唔駛好耐之後。

林仔呢次益佢變成害佢。

天下大勢潮流,順之者昌,逆之者亡。無記今時今日仲唔知「掟」,仲用 o緊十幾廿年前嘅爬街態度,加 o埋冇創意、抄人、跟風、播垃圾,唔死唔乞人憎就奇。

講番林仔攞嗰個亞太區最受歡迎男歌手獎,圍插嘅網民話係指亞皆老街至太子道西,呀哈哈哈哈哈哈,正!

有時我會諗,電視台不妨誠徵網民入創作部,咁,出品嘅肯定 Yeah 到十彩!香港有救!

9 comments:

Sunshine said...

那么多唱片公司杯葛无记,想找个男人出来拿奖都有问题啦... 证明它已经尽失人心...理它都傻啦

港男大力 said...

擺到明囉個可憐既林仔出黎祭祀.....真係頂「樂陳」唔順....

Xavier said...

>>亞皆老街至太子道西

HAHA... so funny, 不過我都識唱林峰首'愛在記憶中找你'... hehe :)

梁巔巔 said...

Sunshine: 如果香港嘅觀眾咁都仲撐無記, 班友唔死冇用.

港男大力: 全部都係邪魔外道.

Xavier 兄: -_____________-

嘿嘿 said...

他们每年都喝肥仔水!

;^)

嘿嘿 said...

不外流的肥仔水!

anmary said...

我唔係李峯fans, 事先聲明.

不過我覺得佢攞亞太區最受歡迎男歌手又OK喎! 因為喺無咗Eason嘅情況下, 佢已經係最實至名歸.

原因係: "亞太區最受歡迎男歌手"係亞太區最受歡迎而又有唱歌出碟嘅男人, 佢唔一定需要因為佢啲歌而受歡迎. 無線嘅劇紅遍東南亞, 林峯拍咗10年劇因為劇集而大把fans好正常.

當日劉德華攞時你估佢啲歌又真係好賣得咩...? 咪又係因為佢拍嘅戲而令佢咁高人氣~

同埋點解你哋又撐四大唱片公司呢? (雖然我覺得你撐四大好正常XD)

新鮮人 said...

我晚晚都有睇無記架,
咁我咪唔死都無用囉?

不過我無睇無記嘅音樂節目好耐了,
可唔可以死少一半呀?
哈哈哈~~~~~~~

梁巔巔 said...

嘿嘿: 哈哈! 對!

anmary: 我兩方都唔撐. 只不過更憎無記. ^~

新鮮兄: 頂~~~~~~