Monday, January 11, 2010

西狗


西九上蓋,ICC、君臨天下、凱旋門、天璽、擎天半島、漾日居,全部氹氹圈菊花園矗立喺嗰度。而且,除咗 ICC 同最後者,其餘四大建築群嘅名字都霸氣衝天,氣勢磅礡!

講真,好似開 Band 咁。亦好似個現代化塚咁。住喺嗰度,我估壓逼感幾大。

而且,嗰度嘅室外,肯定好乸熱~

P.S. 咁貴又點~ 咪一樣要同人逼 lift~

圖片來源:http://members.at.infoseek.co.jp/toshiisu/1026/07.jpg

5 comments:

舞了 said...

如果能夠為香港開闢多一個中環都唔錯架, 發展果度真係冇乜意見, 只不過, 我仍然對起高鐵有好多懷疑, 同時對抄到天價既樓市感到惡頂.

我而家覺得西九純粹喺度搞緊豪宅物業發展咋.

新鮮人 said...

其實唔單止香港人,
就連黎過香港嘅遊客都覺得香港嘅空氣質數很差,
再起咁多屏風樓想點,
政府要認真諗吓個city planning啦!

港男大力 said...

香港空氣, 真係愈黎愈差
新鮮人都講得幾啱,不過小弟無咩設計認識,唔敢下太多評論

但聽講西狗"將會"係一個文化區
點解首先係一堆堆商業大廈??

anmary said...

啲名起得咁勁, 我懷疑係迎合大陸人... 因為而家啲豪宅根本唔係打算賣俾香港人...

真人真事: 我有朋友住凱旋門, 落老尖食碗雲吞着到街坊咁, 返屋企搭電梯時俾兩個滿身名牌操國語人士串"為什麼這裡有香港人住?", 仲一副睇你唔起嘅樣添!

我個fd話: 香港人住豪宅? 俾人歧視架!

梁巔巔 said...

JY: 但我對呢個政府啲 taste 冇信心噃!

新鮮兄: 呢個政府係唔會諗個 city planning 嘅!

港男大力: 點解? 唉, 官商勾結.

anmary: 港燦嘛我哋係.