Tuesday, January 05, 2010

望圖生義


煩~

11 comments:

舞了 said...

第一個感覺是頭髮

舞了 said...

第二個感覺是二人共舞, 但前面兩條舞動中的長帶仍是頭髮.

嘿嘿 said...

三千烦恼丝!

梁巔巔 said...

JY: 好美! :)

嘿嘿: 好厲害!

港男大力 said...

唔會好似張相咁煩嘛??

Anonymous said...

年多沒有寫及看blog,恭喜你找到意中人並開花結果!世事如棋!再一次恭喜你!kineyi

Anonymous said...

什麼意中人, 只是在梯間垃圾房遇到的北姑, 一個癩皮的癲佬強迫症發作強迫自己2009年年底一定要結婚,逢女人都求婚, 卒 之俾佢遇到個想要攞居留權想到發癲的北姑, 結果一拍即合!

梁巔巔 said...

港男大力: 玩意兒啫. :)

Kineyi: Long time no see you!

多謝!

妳最近好嘛? ^^

梁巔巔 said...

amy 區: 咦, 妳又西痕姣汁菌上腦呀?!

妳睇妳嘅德行?!

妳條畀鬼佬咖仔玩到冇人要嘅 cheap 婆死撚開啦! 冇人 X 冇人磨妳, 乾西西痕又嚟呢度獻世發姣癲!?

X 妳老母! 問妳個精神心理醫生攞藥換藥 la!

妳呢 oD, "聽" 自摸自磨. 真替妳老豆老母, 成個家族慘! 吔蕉! Ha~

喂, 妳連我太太都涉及, 我而家 X 妳老母.

妳咪再嚟畀我 X 啦! 賤貨 cheap 西~

冇人吼去買茄瓜 or 做 les. 不過, 連 les or 狗都唔要喎~

amy 區<--- 可憐又賤. 孤獨八婆西典範~

梁巔巔 said...

妳呢 oD孤獨, 週圍發姣又再冇人要嘅西婆, 妳再嚟呢度呻吟發姣叫, 祝妳一生勞碌走走笛笛, 精神病唔會太嚴重又好唔番, 西冇人用, 所以成世咁撚樣做 o埋晒呢 oD西嘢.

X, 正冇西用.

梁巔巔 said...

"記住唔好delete你d留言呀!"

一定唔會. 傻姣婆~

"當日, 我幫你搵到了, 你居然扮人間蒸發, 番撻件北姑咪認囉, 使咩咁鬼祟!"

哈哈哈哈哈! 果然夠神經! 因姣但又冇人拮, 妳幫我搵?! Heeeee, 自作故事兼自當好人, 深居怨女乾西虛幻症.

"我為拒絕你又不想傷害你, 先至話我不喜歡港男, 點知你一次又一次出言不遜, 侮辱我不特止, 還侮辱我的家人,"

喂, 妳喺呢度 oD留言我 gmail 有晒. 另, 有睇妳呢個傻西喺度發花癲嘅人都知係妳先話我太太同家人啦! X 妳!

"一個有受教育的人都不聇你的所作所為, 一個連自己父母都唾棄的不肖子, 仲有什麼好說呢?
我最可憐是你的父親, 天津人如果生得出如此厚顏無聇的逆子!"

吓?!

我哋一家人, 我爸爸, 媽媽, 太太都好好. 一家人, 會有幾耐仇吖. 係妳呢亭打靶西記撚住成日想人衰. 哈, 正一抵妳想生都冇人同妳生. 一世都畀啲鬼佬~ 齋屌剩砌.

冇攪過妳冇掂過妳妳都咁撚傻西, 以前飛 Q 妳, 玩厭妳, 扑過妳啲咖仔, 鬼佬, 妳咪要整晒佢哋!

呀, 妳記住食藥喎! 正義嘅 "西" 頭~ XDD