Monday, November 02, 2009

麥奀記 vs 沾仔記


那天,閒情逸致滿瀉,吃完麥奀記,再到對面吃沾仔記。

其實,根本不可以比。

先說沾仔記。

沾仔記的雲吞麵,可以說是芸芸眾麵店中頂層份子之一,能與之相比的只有幾間。它的麵韌勁足,雲吞大而味濃,湯底不欺場,又蠻大碗,一碗可飽肚。各方面,都是雲吞麵麵店的佼佼者。

不過,始終脫離不到「常規」。例如,那陣鹼水味。

麥奀記,是另一層次,正確點應說是「另一種」的雲吞麵。

它的麵,驚奇驚喜,韌但卻又脆!而且條條幼細晶瑩,好美!雲吞香口,豬肉蝦肉鮮味,蝦肉更爽脆醒神!重要是湯底清甜甘香自然,完全沒鹼水味!

所以,我說根本不可以比,除了它的雲吞麵味道駕於沾仔記 (甚至所有雲吞麵麵店),主因是如前所講,它是另一種的雲吞麵!

補充:

i. 兩者兩邊「對峙」,沾仔記明顯客人多很多。當然,才十多塊一大碗。麥奀記?廿多塊一小小碗!

ii. 吃麥奀記時,坐在我對面的西裝友一連吃了四碗雲吞麵!

iii. 下一條街有一間發記,它的雲吞麵也不錯。

iv. 上圖:沾仔記。下圖麥奀記。

7 comments:

港男大力 said...

以前唔記得邊個教
唔要"簡"水味,先要落醋.....紅醋最有效....

沾仔記都真係好出名,識左好多朋友都去過...
但我冇.....
教下我點去丫...

港男大力 said...

BTW...
乜你真係96 年咩....

梁巔巔 said...

i. 但麥奀記本身唔駛落醋, 都冇鹼水味呢!

ii. 好易搵, 喺中環閣麟街上, 第二條街左轉就係 ga la!

iii. 我...... 仲有個零月.... 37喇~

iv. 12月6日. ^~

港男大力 said...

學到點去啦~~~麻煩哂:D
一定要試試!!!

HAHA....要多多向你學習

我係甲子年架 HAHA...
叫做"大你五日"咁啦, 呢個生日幾特別

新鮮人 said...

不是很怕鹼水味,
只要不太濃就可以了!

麥奀記咁正,
有機會一定要試吓先!

uncleray said...

在麥吃麵,我要吃至少兩碗才夠飽了。

梁巔巔 said...

港男大力: Yes! ^^

新鮮兄: 一定要試! 包你畀100分!

Uncle: Me too! ^~