Friday, October 23, 2009

我 X~


大家好好睇清楚呢個政府,好好睇清楚嗰班所謂公僕喇!班紀律部隊,佢哋,又加人工喇!

公僕?X 鳩,衰撚過啲賊!

呢個政府,欺善怕惡!畀班紀律部隊鍊住,就扭盡六壬都要加畀佢哋!我 X!市民呢,中產、貧苦大眾呢,就緊手到少少都唔放!正冚家伶!

繼續啦繼續啦,而家香港已經係貧富懸殊社會入面嘅 XO!其實已經好撚危險,社會已暗藏大火氣,你個仆街政府仲唔識死,睇吓幾時爆大鑊~

又一次,DKLM!

7 comments:

港男大力 said...

都知你點解咁慶既..
唉...所以咁多人要做公務員囉...

樂遊 said...

無樣野做得好....東亞運動會唔宣傳(十二月搞,十月賣廣告?!)

電燈膽....無益親家,我可以信,但係加電費又如何....我家用光管,怎辦?我家用釘頭,怎辦?痴X線。

只係識打擊小行業。只係識睇「民意」,完係無真正的看法,一時話豪宅唔影響民生,一時又話唔好....即係點???????
一個無leadership 既leader,即係隻SHIP沉X左LAW

所以有人在討論區出POST問...鐘意白頭董OR燈膽曾....灰爆

Ebenezer said...

唔好咁慶,保重身體。

梁巔巔 said...

港男大力: 越嚟越覺得佢哋似啲害蟲~

樂遊兄: 到到下一任, 唔知會唔會又再懷念曾狗!

一任一任咁樣, 香港冇咯!

Ebenezer: :)

新鮮人 said...

最近見政府嘅言論真係好唔掂,
那班紀律部隊都是市民來的,
香港人自己顧自己,
自私自利,
仲有乜好講!

樂遊 said...

下一任.....測量英與紅酒唐
一個醒目、超親中、賤賤格格
一個無能、笑任任、賤賤格格

半斤牛屎同八兩狗屎,香港人想食邊樣?.....有普選都無用。

梁巔巔 said...

新鮮兄: 呢樣係中國人嘅最大劣根性.....

樂遊兄: 唉, 可悲呀!