Thursday, October 22, 2009

無聊打油詩

五呎七,唔算矮,但高亦唔係,
唔高唔矮,啱啱係中間,
半天吊,你話死唔死!
而家又唔係做聖人,駛鬼中庸,呸~

矮仔,好矮嗰啲,少女著短裙仔。。。。嘻嘻嘻!
高佬,更乜都唔駛,就咁望啲女仔。。。。斜斜地。。。。胸脯吸引到死!

唔係矮仔唔係高佬嘅男人,亦唔曳,一撞埋,啲位同啲女,Fit 到痹!頭對胸,到位!企喺度,唔駛兀高或座低,就可以曳曳~

五呎七,啱啱好!男人最正身高,我就係~

9 comments:

浪子m: said...

我都係喎

嘿嘿 said...

我比你长一寸!

嘿嘿~~~

bittermelon said...

我都係呀^^

新鮮人 said...

笑到標眼水呀~~~~~
哈哈哈~~~~

港男大力 said...

呢篇係咪男人心聲? haha...

the inner space said...

五呎七吋唔算矮,哈哈哈!好詩!


五呎差吋矮唔矮?
唔祇人矮又曳曳,
成日扮細要抱抱,
埋首奶奶笑瞇瞇!


p.s. ops 請不要誤會小弟!

嘿嘿 said...

噢,搞错了。
179cm 是 五尺九,
多长高两寸!

遇到矮的同行者
就成了港人的歇后语
那个什么
路灯柱与垃圾桶?

uncleray said...

咁都比你搵到位去讚自己:)

梁巔巔 said...

m & Bittermelon: 我哋好正! ^~

嘿嘿: -________-

"遇到矮的同行者
就成了港人的歇后语
那个什么
路灯柱与垃圾桶?"

沒有聽過呢!

新鮮兄: Keee keee! ^~

Space 兄: 多謝多謝! :)

港男大力: 絕對係!

Uncle: 哈! 梗係!