Friday, September 25, 2009

工作地點要講 Feel~


一向唔太 mind 交通費會幾貴,Feel 先係我 care!

番工地點,好緊要!

在我嚟講,以前九龍東面,即係喺觀塘同九龍灣等地點嘅工一定唔會諗唔會做。港島東面,唔好話太古同鰂魚涌,即使係銅鑼灣同灣仔亦好麻麻好勉強,要睇待遇。

最鍾意中環、金鐘、西環、葵芳。

而家,冇所謂咯~

人浮於事。

。。。。

嘻嘻!不過,如果可以番北角,仲正!在我嚟講,正過晒中環同金鐘!

14 comments:

i.c. said...

嘻嘻!不過,如果可以番北角,仲正!在我嚟講,正過晒中環同金鐘

——————

哈哈,其實返邊都無所謂,最近要係人~

bittermelon said...

點解你鍾意番葵芳?

新鮮人 said...

那區不是重點,
有落地玻璃窗,
靜冲帶旺,
空氣清新,
外面有樹林,
車又唔多,
環境寧靜,
那就真係正了,
不過似揾樓住多啲喎!
哈哈哈~~~

Ebenezer said...

返工近屋企好d,可以瞓晏d:)

虎茶 said...

返工近最好, 花太多時間係交通都係一件幾慘既事

TC said...

物你吾仲意返觀塘咩??

anmary said...

我返過尖沙咀Gateway同金鐘力寶, 嗰個落地玻璃全海景真係好死舒服架~~~!

uncleray said...

你d口味都幾"廣"。

我最鐘意返銅鑼灣,多後生女:)

嘿嘿 said...

太古、鰂魚涌、銅鑼灣不是很靠近北角吗?其实,谁也想在闹市中心啦~

richmapoor ma said...

金鐘返工, 其實不太好, 午餐簡直無處容身.
又或是千里迢迢, 走到灣仔去.

辛苦!

梁巔巔 said...

Ingrid: 咁當然 la! :)

Bittermelon: 因為去葵芳嗰條線舒服, 少站又快. 加上葵芳嘅環境不錯呢.

新鮮兄: 其實又真係同搵樓有得比! 大佬, 分分鐘對公司同對屋企一樣咁耐呀!

Ebenezer: Yeah!!!!!!

虎茶: 我曾經試過番一份工, 要轉四次車!!!! 結果, 兩日後走人!

梁巔巔 said...

Tina: 係呀! 番觀塘好鬼辛苦! 同埋嗰邊線好麻煩! :(

anmary: A~ 尖沙咀都唔錯! 尤其是尖東! 好有落寞 Feel!

Uncle: 係! CWB 啲女係正! 但同中環同尖沙咀比, 係有差別!

嘿嘿: 都係屬於東區, 但分別大呀!

richmapoor: 金鐘過少少灣仔都有好多嘢食咖! 但, 唉, 貴!

anmary said...

落寞Feel!? 如果做嘢做到個mood落寞晒咁唔多掂喎... 老細...

梁巔巔 said...

負負得正呀! 唔怕! ^~