Wednesday, September 23, 2009

記一

「建国大业」來勢洶洶,不知是龍是蟲。有時間會去看 (最近已錯過了孤疑)。很久之前,兒時看過的「大決戰」 (共三集) 就非常好看!裡面的人物個人認為最像歷史內的真身。

最近在珠海重看到「大決戰」的其中一集~ 平津戰役,有一幕現在看才懂得笑,才會笑。明天會說說。

記二

最近一連看了多場本地及外地的演唱會 DVD,外地的不說,本地的,我覺得鄭秀文 (尤其是她的07年演唱會)、草蜢和杜麗莎林子祥的最好看。

最悶的,竟是左麟右李!要特別一提的是我年輕時的偶像譚詠麟,唱得我頂不住!

記三

香港的交通費,噓,他媽~~~~~~ 的貴!一張百多二百元的八達通,不用六天,已所餘無幾。。。。

香港是福地。是的。但也不算是福地。看從哪角度看。

記四

自從「他」上任之後,我想講很久的喇!以後,那些電台電視台的人可以名正言順,理直氣壯講粗口喇!

山由紀夫!山由紀夫!山由紀夫!呀哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈!!!!好!

9 comments:

Xavier said...

梁兄,

哈哈...我覺得好好笑.

電視台唔系應該讀 "溝" 咩 ?

:)

Ebenezer said...

哈,是是但但啦!

程音語 said...

如果澳洲總理陸克文同日本首相鳩山會面, 報紙會唔會簡稱為陸鳩會?

Ebenezer said...

咁昂山素姬同鳩山會面又點叫呢?

uncleray said...

甚麼粗口?你都on 99,人家美女主播說是"溝"山由紀夫啊 :)

新鮮人 said...

孤疑不俗,
apm等戲院還在做,
可以一看!

梁巔巔 said...

Xavier 兄: 今次我支持自己一向反對嘅粵語正音嘞!

Heeeee! 正確發音唔係 "溝"! ^~

Ebenezer 兄 ;)

音語兄 & Ebenezer 兄: 呀哈哈哈哈哈哈!!!! 你哋知唔知我今日下晝睇到你兩個嘅留言即時大笑咗出嚟呀!!!!!!

另, 仲有如果江澤民同鳩山會面又點叫?! XDDDDDDD

Uncle: 唏, 嗰啲老正濕鳩女主播, 冇料到嘅! ;)

新鮮兄: 我諗住買碟咯. :)

程音語 said...

原來真係有陸鳩會呀!

http://chingyamyu.blogspot.com/2009/09/blog-post_27.html

梁巔巔 said...

呀哈哈哈哈哈哈哈!!!! 好正呀頂!!!! 音語兄, 多謝分享!!!!!!