Thursday, August 27, 2009

Shopping 見到之現象有感~


喺好多年前,喺位於中環太子行嘅某時裝店,分別見到以下兩個情形~

香港人~ 有個細路喺掛住啲衫度左穿右插,「捐」嚟「捐」去,大叫大嚷,於是個媽咪同個仔講 (用街市買菜講價語氣):「你再係咁,叫警察拉你呀吓!」

外國人~ 有個細路喺掛住啲衫度左穿右插,「捐」嚟「捐」去,大叫大嚷,於是個媽咪同個仔講 (平靜柔和帶點責備語氣):「David (作嘅),你嘅禮儀去咗邊呢?」

大多數外國人出得大場面夠自然,係有原因嘅~

14 comments:

浪子m: said...

Where the fuck is your manner?

uncle ray said...

Marge同Paris雖是不同"士die佬",但我兩個都喜歡。

梁巔巔 said...

m: :)

Uncle: Paris Hilton, 我鍾意!

新鮮人 said...

點解呢?
一代傳一代?
中國唔係禮儀之邦咩?

richmapoor ma said...

這不是一兩代就可自然改變得來的.

不過, 刻意的教育, 一定有作用的.

京奧後, 北京多了守秩序排隊的人了.

嘿嘿 said...

若是叔叔阿姨呢
他们会说:
你再这样,
我就把你的裤子脱掉!

哈哈哈。。。。。
华人教孩子太情绪化了,
没耐心和策略。

梁巔巔 said...

新鮮兄: "中國唔係禮儀之邦咩?" <--- 文化大革命後, 更加唔係咯!

richmapoorma: 當然望就咁望啦.

嘿嘿: 而且還很不大體.

i.c. said...

我真係好怕啲中國/香港人大聲講嘢,好失禮

梁巔巔 said...

Ingrid, 歡迎光臨!

"我真係好怕啲中國/香港人大聲講嘢,好失禮"

直頭有辱國體!

anmary said...

喂... 但你又唔見好多外國人啲細佬四維走, 瞓喺地大吵大鬧時好多父母係當睇唔到咩??? 有時我真係想走去一手"的"寺個細佬叫佢收聲!

不過呢, 呢個情況係美國人或者澳洲人居多, 歐洲人的確教養好好多.

中國係禮儀之邦, 問題係三反五反時咩禮儀都反晒啦... 其實中國人伉日變成咁, 同文革有好大關係! 而你唔覺得香港人係比較保留得到傳統中國人嘅思想同禮節咩? 原因除咗我哋俾最講究禮儀嘅英國人統治過外, 我哋仍然保有我國最好嘅習性, 不過可惜都慢慢變質喇...

梁巔巔 said...

"喂... 但你又唔見好多外國人啲細佬四維走, 瞓喺地大吵大鬧時好多父母係當睇唔到咩???"

但人哋啲細路曳得嚟可愛噃!

"而你唔覺得香港人係比較保留得到傳統中國人嘅思想同禮節咩? 原因除咗我哋俾最講究禮儀嘅英國人統治過外, 我哋仍然保有我國最好嘅習性,"

係呢! 好同意! 特別係~ "不過可惜都慢慢變質喇..."

anmary said...

可愛? 可愛喺邊? 當佢嘈喧巴閉走來走去碌地"dum"地時你仍然覺得佢哋可愛我就真係無說話好講啦...

而我, 最想鬧嘅都唔係個細路, 而係完全當睇唔到話呢啲係小朋友"自然成長"嘅鬼佬鬼婆父母!

西方人大部份都自我中心, 佢自己覺得無問題就唔會理影響到其他人, 其實係好自私嘅行為, 而且佢哋成日以為佢哋嗰套就係世界觀, 人哋同佢哋唔同就覺得係人哋問題唔係自己應該入鄉隨俗, 而且好多去到亞洲(包括我哋香港)就覺得自己大咩晒放個屁都響啲覺得白人以外嘅人都低人一等嘅"西人"你見過幾多呢..? 我就見過好多... 所以, 唔好成日都講到啲西人好好... 佢哋有好多都真係唔係咁好架咋...

梁巔巔 said...

咁我都同意. 當然亦有唔少西人爛到 Cheap 到仲衰過華人, 亞洲人. :)

anmary said...

"爛到 Cheap 到仲衰過華人, 亞洲人"

喂喂, 呢句說話好有問題喎! 你種族歧視呀吓~~~~!?

其實都係嗰句啦, 咩嘢人種都有好人壞人, 係好人定"西人"又同佢咩種族有咩關係呢? 係咪~?