Friday, August 28, 2009

實際

一位做娛樂記者的朋友跟我說,有一次,大約在90年代中期,在灣仔的君悅酒店的大樓梯上,看著鞏小姐「cut」一聲,混合仿似法文由喉嚨發出來的「熨吐(加重鼻音喉嚨音唔該)」音,一口濃啖應聲而出。。。。就這樣丟在樓梯上。。。。

我常常說,男人女人,尤其是女人,樣靚身材正實屬次要,最重要是有氣質、有教養、有儀態、有內涵。美女,若果只得個樣,看得多也會厭。我就曾經試過與一很美的女仕拍拖,在剛開始時,一次吃晚飯,她突然毫不忌諱地,豪邁地,將胃氣吐出。。。。對著我。。。。我聞到。。。。

我爽快地,決絕地,分手。

如果妳不是在娛樂圈打滾不是有心加入 o靚模行列,若要去減妳那根本不用減的肥或甚至去整容的話,不如看多點書,培養多點氣質內涵,自己幫自己整心更好更實際。

18 comments:

樂遊 said...

我估現在應該不會了,但幾年前,在尖咀GIODANO「旗艦店」,突然有一大股「新鮮」煙味飄至,找了一會,原來一位同胞左手燃點緊的煙頭,右手揀衫.......

對很多香港人來說多看本書的意思是
多看幾期:3,快,忽,FACE等周刊
OK,要有點內涵MA...加多本經一(資周有巔巔專欄,檔次高了)

梁巔巔 said...

嘩! 多謝樂遊兄! ^~

浪子m: said...

那時中出即飛?

Ebenezer said...

鞏小姐吐痰呢種絕技,其實係國粹嚟!

今年四月時小弟先喺大陸某酒店見有條友喺大堂圓形樓梯從三樓吐口痰,穿過大堂吊燈,直飛落大堂正中央嘅地毯上面。勁呀!!

梁巔巔 said...

m: ?

唔明問乜.

Ebenezer: ! 咁誇?!!?!???!?! 激! XDDD

新鮮人 said...

現在個個睇樣睇身材,
但無人理什麼內涵唔內涵了!

richmapoor ma said...

有氣質, 有內涵, 又怎及外在美吸引呢?

沒有點外在美, 又怎會容易吸引別人發現內在美妮?

梁巔巔 said...

新鮮兄: 所以啲 o靚模咁掂!

richmapoorma: 即係咁, 外在美固然重要, 它係一度橋, 可以通過佢達到彼岸~ 內在美. 而內在美, 係長久穩定, 另一層次的進階竟界.

外在美 = 姿勢招式
內在美 = 內功

;)

嘿嘿 said...

习俗与环境是姐妹。

anmary said...

教養這東西, 好像越來越多人不作一件事看... 我家管教不怎樣嚴格, 但對禮儀卻捉得很緊. 在很多年後出來社會做事認識到不同的人, 我才知道原來有人吃飯時是會有聲的... 到今天, 我還是接受不了, 會覺得很倒胃... 如果是比較熟的朋友, 我會婉轉指出來的. 但不太熟的.. 我就只好忍了...

其實還有很多我覺得沒教養的事... 不過別人只會覺得我麻煩吧...

但無論男的女的, 都應該有應有的禮儀啊!

梁巔巔 said...

嘿嘿: 沒錯!

anmary: 係呢! 我諗有啲禮儀係放諸四海都啱!

但又有會有啲係例外. 如喺日本食麵要 o雪 o雪聲先代表有禮貌~

-_______-

Anonymous said...

人都怕骯髒,不過,屬於人的男人卻偏偏喜歡往女人的陰戶又舔又吻。又不過,可以告訴妳,男人 (絕大多數),只會對自己真心愛上的女人去做這不怕骯髒卻能向對方表達愛意的親密動作。
我就曾經試過與一很美的女仕拍拖,在剛開始時,一次吃晚飯,她突然毫不忌諱地,豪邁地,將胃氣吐出。。。。對著我。。。。我聞到。。。。

我爽快地,決絕地,分手

由此可見你只懂享受性,並不懂得愛, 你估你d煙味又比胃氣好咩?咪剩係一味放大別人的缺點, 得閑唔該攞塊照妖鏡望吓自己啦!

anmary said...

係架! 但你唔係喺日本亦唔係食緊日本搵麵就唔得囉! 日本人食其他嘢都係無聲架, 你有聲人哋會望住你覺得你好無教養架... 我覺得禮儀呢家嘢應該入鄉隨俗, 不過食飯食到"習習"聲就去到邊都係無禮貌嘅表現. 而就係越來越多人無禮貌所以就好似無咩人覺得有所謂囉!

其實好多食飯食到"習習"聲嘅人係唔知自己有聲架...

我以前都以為中國大陸啲人就係咁, 但試過去到一個位於農村嘅工場, 個老闆連普通話都帶有濃濃鄉音, 但一齊食飯時包括佢個囡囡食飯都係合埋口o趙而且無"習習"聲, 呢啲咪就係家教囉!

所以如果我將來有小朋友, 呢方面我都會一樣好嚴格, 其實只要大人有家教, 個細佬就會有家教. 所以個細佬嘅爸爸有無家教都好重要~ 當然係對我嚟講啦=p

梁巔巔 said...

Anonymous: 哈!

嘔胃氣 = 煙味

掂!

anmary: "所以如果我將來有小朋友, 呢方面我都會一樣好嚴格," <--- Yeah! 我都係! :)

i.c. said...

有氣質, 有內涵, 又怎及外在美吸引呢?

沒有點外在美, 又怎會容易吸引別人發現內在美妮?
——————
極同意啊!
——————
——————

我以前都以為中國大陸啲人就係咁, 但試過去到一個位於農村嘅工場, 個老闆連普通話都帶有濃濃鄉音, 但一齊食飯時包括佢個囡囡食飯都係合埋口o趙而且無"習習"聲, 呢啲咪就係家教囉!
——————
的確好多香港人都先入爲主以爲大陸人個個都冇禮貌,因爲通常香港啲“新移民”都唔係大城市嚟...我係上海住,可以話大部分既上海人都好有禮貌,亦好友善~

anmary said...

巔兄~
Good!

Ingrid,
其實係架! 不過我都係因為喺大陸見到太多人無基本禮儀先會覺得國內嘅人就係咁(佢哋有禮貌亦好友善, 不過禮儀同禮貌係兩樣嘢喎!). 我住上海都有好多人教養方面好麻麻... 反而住北京時就真係遇到嘅人都好溫文有禮. 而去過大陸咁多個地方, 深圳係最無禮貌最失禮嘅...

話時話, 你而家都喺大陸? 點解嚟到呢到嘅? 請問有咩方法?

梁巔巔 said...

Ingrid: 妳當年喺上海住咗幾耐吖? :)

anmary: ^^

另, 我估 Ingrid 而家喺香港.

i.c. said...

no啊我係溫哥華