Tuesday, August 18, 2009

雜記

- 屋企附近開咗間賣貓狗用品嘅專門店。

我愛貓嘅程度已去到我雖然未養貓 (睇怕未來幾年都唔駛諗),呢間嘢亦唔係賣貓,但係我都要走入去問:「有冇貓砂?」、「邊種好?」、「幾錢?」、「呢種同嗰種比,邊種好啲?」嘅地步。。。。

- 台灣,唔會落後過香港,近年嚟更喺某 oD方面趕過香港 tim!但好奇怪,佢嘅好多一般關於民生嘅嘢就好落後!直頭等於香港嘅五、六十年代!

好似住咁,唔好話今次咁大鑊,平時一般嘅颱風或者落豪雨,停電停電話 (分分鐘停足幾日!) 係等閒嘅事。又好似上網咁,貴過香港甚至國內咖仲!因為只得一間中華電訊!

唔明!不過,點樣都好,台灣,始終係一個好正嘅地方!

- 最近攪 o緊單大 Project。。。。真係好撚大!。。。。開始漸漸感受到龐大壓力!

頂硬上~

- 愛情,一句講晒~ 一早整定!唔駛諗!但仍有得煩!真抵死!

14 comments:

樂遊 said...

老老實實,我真係唔明明,台灣點解會咁「呢hea」....遲了救緩,都不奇
但怎麼好似好窮一般,要這要接濟,那兒捐錢呀,如緬甸一樣.....唔通被升阿bean貪晒

梁巔巔 said...

我諗最仲要係將啲錢用晒嚟買軍備, 左調右調咁貪, 同不平衡咁用. 而且, 唔會話用喺都市改建度......

虎茶 said...

未有貓已經問貓砂? 阿巔, 你想點呀?

浪子m: said...

i like cat too
so like

Anonymous said...

咁奇?未養貓就睇貓野?咁鐘意,不如買隻貓啦!

Queenie said...

我什麼動物都不喜歡 >_<

新鮮人 said...

睇黎單嘢同台灣有關喎,
祝你順順利利啦!

無貓走去問貓沙,
你真係好"痴"喎! @___@"

梁巔巔 said...

虎茶: 咪係咯! 咁妳話我係唔係發貓姣吖已經去到! :(

m: 鍾意貓嘅人通常都係好有性格嘅! ^~

軍軍師奶: 本嚟冇耐之前已經養咗 ga 喇! 但而家情況有變..... :(

Queenie: 噢! 但唔代表妳冇愛心. :)

新鮮兄: 我發貓姣! ^~

uncle ray said...

"一早整定"這句話令人有很多想像空間。

一早整定走不掉,一早整定係冤家,一早整定狗咬狗骨但又走唔甩,還是.....

梁巔巔 said...

即係個天 (緣份) 一早已經預好晒我哋會遇到邊個邊個, 最後同邊個結婚; 幾時結婚; 會唔會結婚或者離婚等等.....

嘿嘿 said...

最怕猫!
也许小时候听到怕了
说猫毛会带来哮喘病,
况且三更半夜叫春猫声也给吓坏了,
毛茸茸和喵喵的长叫声令我汗毛直竖。

我只喜欢狗狗,忠心耿耿!

缘来很难挡!
避过一个,总会再来一个,
越来越兇!
越来越恶!
直至你怕!
看你还不拿 !?
不拿?
死定!
呵呵!

梁巔巔 said...

i. 嗯, 每個人真的都會怕一樣東西!

ii. 對! 緣來沒擋的! :)

Extraordinary Life 翠斯 said...

"唔駛諗!但仍有得煩!真抵死!" <---頂你唔順呀 !!

你個長情友, 好勁呀, 堅持一日一blog !! 未受facebook毒害 !

梁巔巔 said...

我都唔明 Facebook 有乜好玩?!

"唔駛諗!但仍有得煩!真抵死!" <---頂你唔順呀 !!"

遲啲等我話樣嘢妳知, 包妳嚇一跳~