Tuesday, July 28, 2009

明代看命

即係呢,明朝嗰種衰法,真係冇人有!元朝係衰,但係係明衰,剛烈衰!所以好快玩完兼冇乜影響。

而姓朱嘅明朝呢,衰在衰得陰濕衰在好運衰在長命衰在影響深!

可以話,呢個衰朝代冇一個係好皇帝,但衰皇帝呢,就幾乎全部16個入面有14個都係噃!

「建帝飄零烈帝慘
英宗困頓武宗荒
哪知還有福王一
臨別秋波淚數行」

衰成咁,都仲可以有接近300年嘅統治,咁大家話係咪嘞~ 一命二運三風水!

伸延到人生,若然您條命係好嘅,真係,真係唔駛點做都兩餐無憂,甚至財源好運滾滾來!千祈咪嬾叻相信人定勝天呀!人定勝天?如倪匡嘅衛斯理故事中嘅「玩具」,或許係最佳答案。佢道出原來我哋每個人呀,一生其實都已被命運安排好,我們如今只係按著其一早編好嘅劇本同模式一步一步去演繹。你以為人定勝天?而最後你亦真係經過自己努力,排除萬難完成咗自己目標,譬如是有錢人吧,真係勝天了。但朋友,這也是它 (命運) 嘅安排啊!

10 comments:

新鮮人 said...

咁可以坐係度乜都唔做囉,
反正要餓死嘅總會餓死,
相反就唔洗怕啦! =P

浪子m: said...

做乜要word verification?
好多廣告咩?

exile from hk said...

Even George Bush was able to be President of the U.S for 8 years. How's that for shame!

richmapoor ma said...

就是篤信天命的人,過馬路也會看看交通情況才踏出馬路去吧?

所以, 我看命運一事, 也有宏觀和微觀之別吧.

梁巔巔 said...

新鮮兄: 冇錯喎!

m: 之前冇整, 好多垃圾廣告.

exile from hk: 布殊仔, 又一証明條命好就得嘅最佳例子.

richmapoorma: 都係!

Anonymous said...

巔巔兄:
情愛篇『劇終』!
失戀不是劇終而是新情愛的開始。

Space

anmary said...

候生細女夠熱血都信嘅... 而家就真係化囉... 學蘇師傅話齋, 你可以運命, 但唔可能改命, 運命註定咗係咁, 好嘅, 就努力啲再令佢好啲, 衰嘅, 亦都係努力啲令佢無咁衰. 但個大綱寫咗係咁就係咁, 你改得到細節但改唔到個大綱.

人定勝天? 諗吓好喇...

梁巔巔 said...

Space 兄: 唉, 希望.

.... 但身心俱疲..... 攰.....

anmary: 講得好啱!

Anonymous said...

what happened? why are you sounds like you are giving up?

莫非你打算坐以待斃嗎?

梁巔巔 said...

唉.... 有啲嘢已經唔係自己能掌控......