Wednesday, July 22, 2009

懷念的顏色。。。。

這個顏色組合~ 順序藍綠紅,博益,您懷念嗎?有回憶嘛?

相信屬於六字頭,尤其是七字堆的,對博益一定會至少有一點情感。對吧!

除了一系列散文、小說、傳紀等,它還有洋蔥頭、牛仔、加菲。。。。伴著走到九十年代。

補充:於我,當然還有環球圖書雜出版社出版的一系列小說故仔啦!如迷離境界、奇俠司馬洛傳奇及二十年來香港驚人罪案等。有印象嘛,一小本一小本的呢 (背面有鄧碧雲的余仁生金牌白鳳丸廣告)。

10 comments:

新鮮人 said...

我只有數本喳,
因為懶睇書喎!

梁巔巔 said...

好過冇. ^~

uncle ray said...

我很懷念。(先旨聲明,我是七字堆的)

梁巔巔 said...

Heeee! 歡迎! Heee~

嘿嘿 said...

《姐妹》也有余仁生白凤丸啊!

樂遊 said...

haha....我真的要弦耀下
我早幾年,在舊書店,30元左右買到林佐翰先生的《每日一字》書瘠三色間的
還有蔡志忠的漫畫莊子(由小學伴我到今天)

有點後悔的是好多年前見到有間野有城市筆記系列賤賣.....無買來收藏
我現在只有家母買落的《在香港長大》
佢當年買了很大博益....甚麼李南湯水書,吳昊的甚麼香港地....唔知放了係邊

樂遊 said...

咦...畢華流wow.....只睇過主席、女王、天子、頑皮和萬能老師
我中學時的最愛呀
上堂時侯睇的.....中一睇主席手記,想像預科時會否那樣....誰知,唉!
頑皮真係好搞笑!

梁巔巔 said...

嘿嘿: Heeee, 這裡~ http://victorvictor.blogspot.com/2008/06/blog-post_19.html

^~

樂遊兄: 畢華流當年嘅一糸列書又真係風靡一時!

Xavier said...

梁兄,

林振強的打油詩同埋洋蔥頭,真系經典。今年或者去書展打個圈,看看有沒有新版 :)

梁巔巔 said...

今年唔會去咯.

話時話, 市面上, 洋蔥頭真係好似買唔到喇! :(