Tuesday, May 26, 2009

阿彌陀佛~~~~



我呢,一向好怕呢一類丁蟹式人種。呢類人,唔單只歪曲事實混淆是非戾橫折曲指鹿為馬,最得人驚係佢哋真係以為自己係啱,係道理嘅化身!

阿彌陀佛~~~~~~~

4 comments:

樂遊 said...

佢唔係歪曲事實,而係轉移視線
用一些虛詞來飾非...
「變質」......收了錢「愛國民主運動」就變質......其實謝志鋒應該問「變成了怎樣的質」...變得更愛國?變得更合理?變得好邪惡?由愛國變成受共產思想?

孫中山搞革命都收了唔少錢,老毛打老蔣都收了不少農民奉上的物資和蘇聯的物資。那麼他們的革命又「變質」嗎?

有點理性的人都明白,就算學生腐敗了,在人民英雄紀念碑前濫交,也不代表政府可以「不擇手段」?呂先生始終不正面討論這個問題,這亦是現今中共和年年去維園一次的港人耿耿於懷的問題。

一面話用學術態度看待,一面用虛詞淡化和轉移視線,才是最使人討厭。至於丁蟹.....佢「西」出面,可愛多了!

這位青年有前途呀,看身形大大,樣子肥肥,福相!再大一點就像「大家姐與大狂魔」中的大狂魔.....或者似中聯辦果個高祀仁。

新鮮人 said...

唉~~~~~~

uncleray said...

我想知佢果個乜鬼香港青年會,還有甚麼人。

梁巔巔 said...

樂遊兄: 相隔廿年了, 喺政府嘅 "努力" 之下, 新一代對六四嘅睇法係咁冇辦法. 但我最憎係嗰啲如您所講嘅嗰啲用學術態度看待,一面用虛詞淡化和轉移視線, 同 "嬾" 係化 "嬾" 中肯嘅仆街!

新鮮兄: 同聲一哭!

Uncle: 成班仆街小人囉!