Saturday, May 23, 2009

懷念「白飯魚」

以前讀嘅其中一間小學,唔畀著有牌子嘅波鞋,只畀著大陸造嘅布鞋,即係俗稱嘅白飯魚 (有綁帶同唔綁帶)。記得嗰時成日嫌白飯魚好 Cheap,講真,事實亦對對腳唔好,唔健康。校方咁做真係唔係咁啱!

唔知點解衣家反而好想著番,仲覺得幾型 tim!但可惜,唔知邊度有得賣。試過去北角嘅國貨公司搵,但都搵唔到。有冇人知邊度有得賣?

7 comments:

Anonymous said...

我不是住在香港,不清楚香港轉變了多少,以前中上環街市周圍的街檔是有得買的,當然講緊賣鞋/拖鞋那一類檔啦,不妨看看呀!

比你講到我都想要一對添!!

uncle ray said...

以前蹋波,最愛穿的是白飯魚,又平又實際。

梁巔巔 said...

軍軍師奶: 等我再去行多個 round, 睇清楚! 唔該晒! :)

Uncle: 係呀係呀! 著住佢仲會踢得好過著啲咩波鞋!

BlingBling said...

"唔知點解衣家反而好想著番,仲覺得幾型 tim!"

唔好呀~~
我覺得很難著得型伽。
小時候﹐穿過白飯魚配花裙子上街去﹐ 現在想起﹐ 很寒酸!!

梁巔巔 said...

唔制! 畀我試一次! ><

樂遊 said...

白飯魚真係一套香港價值觀史。從小學到中六、七,這是體育堂、甚至是遊戲日(小學)以至旅行(都係小學)的「校服」。
當時校方不許同學們穿其他波鞋,理由都不外乎是要樸素,不搞甚麼名牌比較之類。特別是小學,同學都聽聽話話,加上大家屋企都不算好有景,於是人人白飯魚。直到高中都如是,但那時已有同學穿白色舊波鞋,甚至Air Jordan5上PE了,阿sir見班友都中六七,就費時理。

平情而論,白飯魚並不適合運動,特別那時我打籃球的(正確點說係我唔識踢波所以打波),跳上跳落真係傷knee的。不過,當時d家長唔識咁多野,服從性亦較高....於是就大家樸素下去。如果是現在,d老母唔小爆你。
從「樸素」到「健康」,一代人價值觀的轉變
現在我到一些中學,唔多見人穿白飯魚了

梁巔巔 said...

"如果是現在,d老母唔小爆你。"

哈哈哈, 係呀!

"現在我到一些中學,唔多見人穿白飯魚了"

我諗直頭係冇咯!