Tuesday, May 12, 2009

食得是福

台式鴨舌

好友喺台灣帶咗三樣食嘅手信番嚟畀我,其中一樣係台式鴨舌。鹵得入味辣辣地,正!極品!

台式鴨舌同港式鴨舌最大嘅分別係,前者較大同有多兩條骨肋 (見圖)。食台式鴨舌,尤其是食到嗰兩條幼細骨肋,真正會領會到食之無味棄之可惜嘅道理精髓。

話時話,台式鴨舌個賣相好似一隻隻異形咁。。。。



超級公司三文治

大家仲記得我好鍾意自己整嘅四寶之一嘅超級三文治嘛?前排又整過嚟食。不過今次係菜較多 (生菜),烘到燶燶地硬身嘅超級公司三文治。

大量生菜加兩片法國車打芝士再加三數塊火腿,正正!


牛扒

之前又喺超級市場買咗一塊澳洲牛扒,同一盒薯餅,當自己屋企係扒房。差啲想點 o埋蠟燭發姣 tim !

以一般厚度計,用中火將塊牛扒前面後面分別煎佢三到四分鐘左右就 very good 咖嘞!梁巔巔 <--- 好一情聖!強!


勁量巔式北京填鴨

有冇覺得喺外面食嘅北京填鴨成日都唔係幾夠喉,又食得唔夠痛快?!

學我啦!嗱,去茶樓或者燒味舖買隻燒鴨 (燒鵝又得~ 北京填鵝!掂!),配合喺超市買番嚟嘅薄餅同海鮮甜醬,街市買嘅大蔥同紅蘿蔔,自己包嚟食!

最過癮嘅地方係,heeee heeee,用自己個口將啲燒鴨 (or 燒鵝) 咬落嚟嗰 part!好真切夠直接!甚至可以為你妳愛侶用口咬落嚟再加 o埋大蔥、紅蘿蔔條同海鮮甜醬包畀佢食,極度至愛貼心表達!冧!


邊個夠我堅!服未?!^~

8 comments:

uncle ray said...

我還是愛吃港式滷鴨舌多一點。

新鮮人 said...

"用自己個口將啲燒鴨"咬落嚟
+
"為你愛侶用口咬落嚟"
=
服哂! orz

Queenie said...

你下次去台灣記得帶台式鴨舌比我呀....^^辣辣地果隻, 勁好味呀......正!極品

macy said...

梁巔巔

除左三文治個部份(我要走火腿吖), 其他都米攪...唔係我杯茶.

真係好多人鍾意食鴨舌, 我上次買番黎, 多多都唔夠派...

"用自己個口將啲燒鴨 (or 燒鵝) 咬落嚟嗰 part!" ><

咁你會唔會'選'白雲雞腳吖...哎! 救命.

BlingBling said...

台式鴨舌, 超愛吃~! 但香港沒有﹐ 只能吃優之良品那些﹐ 也很OK啊~!


煎牛扒﹐ 很難會不懂煎wor~﹐我覺得一套好的餐具比蠟燭更重要~!

梁巔巔 said...

Uncle: 港式滷鴨舌贏在滑 oD呀!

新鮮兄: 多謝! ^~

另, 舊時嗰篇, 覆咗喇! ^~

Queenie: Okay! 識貨 ar ha! ;)

Macy: 哼!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BlingBling: 但要煎得好煎得靚就難呀!

"我覺得一套好的餐具比蠟燭更重要~!"

果然厲害!

新鮮人 said...

我以為你講"片皮鴨"個動作添!

梁巔巔 said...

哈! ^~