Saturday, April 25, 2009

記另外其他一些

從性看健康

之前冇耐好虛好弱,作病嘛。加上最近啲天氣又攞命,真係除咗冇乜性慾,仲好軟弱 tim!

呢期好咗好多!最明顯証據顯示係,性慾強番 & 強硬番好多!性慾同嗰度可以睇到一個人嘅健康狀況咖!大家留意喇~

淫龍 vs 曾狗

淫龍同曾狗都有一異曲同工共通點,都係以唔同特質表現咗甚麼是小人、昏君同仆街!

而另一方面佢哋亦又都有同一嗜 (癖) 好,就係鍾意、沉迷於亂噏嘢,亂吠,大言不慚。

懷念阿叔

曾寫過~

「有類人,天生就係有種獨特嘅吸引力,甚至可以講係個人魅力。

唔駛講到希特拉、邱吉爾、羅斯福同毛主席等等呢啲級數嘅人物,喺我哋身邊周圍,其實都有不少。好似剛辭世不久嘅標叔,有佢講馬或主持嘅節目,零舍唔同。曾講過,有佢講馬,唔識賭馬都鐘意睇。

又好似黃興桂、伍晃榮,有佢哋旁述,即時精彩百倍!

收到封電郵,裡面係播番98法國世界杯時,阿叔~ 林尚義身在直播時懵懵然拎枝煙出嚟食嘅經典一幕。

講開魅力,點可以少咗阿叔?!佢嘅金句唔會少得過黃興桂;鬼馬肉緊程度比伍晃榮有過之而無不及。而且,有佢講嘅波,即使係香港 vs 印度都會變得好精彩好好睇,直頭有意大利對巴西 feel!

唔講波,拍戲又得。佢喺古惑仔系列裡面嘅牧師、超時空要愛反串做女人及還有其他電影的角色演出,都職業到要啲所謂哥仔姐仔汗顏。

講多無謂,阿叔有幾過癮?Click 呢度去片睇啦~」

不久前住在大坑期間,在天后附近見過他幾次,都很想上前跟交談,但見他神情落寞,鬱鬱不歡,也不想打擾了。所以,始終都沒有接觸過。

今對他只有作為旁觀者的懷念。不無一點點另外嘆喟。

7 comments:

macy said...

梁巔巔

保重身體!

我都成日見到阿叔係樓下經過, 因為他每天到會到天后的一間火煱小菜老店坐, 自己一個人吃飯, 坐上大半天, 然後回家, 他過馬路的樣子是相當落幕, 目光散亂...這麼突然就走了.

新鮮人 said...

不知為什麼,
這幾年特別多人走了,
是錯覺還是自己熟識的人已經差不多時候呢?

積係我己經開始老????

uncle ray said...

性慾太多,都會令人好虛好弱喎。

其實我對阿叔的印象,是電影多過佢講波了。

樂遊 said...

我唔多睇波,但阿叔講波就真係好正,精準,又生鬼.印象最深係n年前英格蘭恩斯(Ince)整穿頭,立包紮,一頭白色崩帶,阿叔就話 '個白頭摩law' 勁抵死呀...
怇經過現場電台講波訓練(無畫面,用聲做畫面)所以寧瀉唔同呀....這技術已成絕響了

梁巔巔 said...

Macy: 多謝關心! ^^

係啦! 真係幾令人心噏!

新鮮兄: "是錯覺還是自己熟識的人已經差不多時候呢? 積係我己經開始老????
"

是已經差不多時候亦代表我哋正式列入倒數名單! ......

Uncle: 縱慾無度咁就梗會啦! 但我唔係嘛!

樂遊兄: 佢仲有一次話: "嘩! 呢個球員咁大隻, o擔上山可以食幾日!"

XDDDDDD

"怇經過現場電台講波訓練(無畫面,用聲做畫面)所以寧瀉唔同呀....這技術已成絕響了"

係呀! 我都有聽呀! 好正!

新鮮人 said...

喔~~~
人一出世便是列入倒數名單了,
自古誰無死,
只會活得開心啦!

梁巔巔 said...

但而家直頭係進入 o埋叫名階段 ma~

:(