Friday, April 24, 2009

我愛伯娘

我點解咁愛我伯娘~

1. 又肥又可愛!

2. 心地好。

3. 唔自私,將我視為己出。唔會好似啲衰親戚咁,成日望人哋啲仔衰。

4. 識得分青紅皂白,就算八十多九十,仍懂得分辨小人,明是非。

5. 唔會以老賣老。

6. 唔會好似啲愚蠢小女人咁,畀人「恰」仲嬾偉大其實係怕事,又唔識為自己爭取。

7. 同我祖母一樣可以攞烈女貞節牌坊。

8. 愛我。非常愛我!

我願意生生世世做妳的侄兒,甚至兒子;妳永遠的守護神。

伯娘,妳放心,除咗傷心,我只係畀嗰 oD衰親戚親人激得氣頂,冇事嘅。

遲啲,廿幾三十年後,我哋再見。

8 comments:

uncle ray said...

Sorry for your lose!

廿幾三十年後再見? 你玩夠了?

梁巔巔 said...

夠~ 玩好撚多喇~ :)

嘿嘿 said...

玩什么?
好像我不懂嘞。

你的心好多,又够色! 不错!

新鮮人 said...

讓人懷念! =)

樂遊 said...

節哀順變

廿幾三十年後??遠低於現今的life expectancy

BlingBling said...

can see that u really love your 伯娘

Anonymous said...

take care!!!!!

bb

梁巔巔 said...

嘿嘿: 我意思即係我已經玩夠了, 曾經滄海~

^~

"你的心好多,又够色! 不错!"

多謝! :)

新鮮兄: ^^ 謝過明白.

樂遊兄: 我唔會長命..... 好多睇相佬都咁講.....

唉, 我都想又健康又長命. :(

BlingBling & bb: :)

多謝支持.