Friday, March 27, 2009

想入非非


想入非非

港台節目「激辯」入面葉劉同癲狗嗰個組合單元,有驚喜係估唔到葉劉嘅表現竟然幾好!証明喺呢個濕鳩政府做 o緊高官時候嘅人係會零舍乞人憎嘅!另外,亦証明咗人係可以改變嘅!睇吓佢而家嘅髮型,睇吓佢而家嘅面部表情,唔再掃把,冇再藐咀藐舌。而且,仲大方得體。

相反,越嚟越覺得癲狗做節目有時真係過晒火位 (但佢喺議會入面嘅舉動,我係支持認同。因為而家咁嘅環境係需要有呢種咁嘅單位去平衡。),令人有反感嘅感覺。

佢哋嘅第一集講拜拜嗰陣,癲狗講類似下次再見之類嘅話,葉劉就話:「好,下次再砌過!

!!!!

呵呵呵!!!

A1 我嚟霸

生果報,特別係呢排,我真係以為變咗娛樂日報!又唔係冇新聞,但 X 那星點解成日都係啲明星歌星嘅嘢上 A1 嘅?!好似前兩日離譜到淫罐 A 嘅老豆破產都上 A1,我 X~ 關我哋鳩事呀?!

之不過,唉,根據美國最新嘅報紙銷量調查,幾份傳統報紙,轉走好似生果報咁嘅風格路線嗰啲 (邊幾份忘記了),不跌反升,而有 Backbone 唔變嗰份呢,就跌到爬街噃!所以,都係廣大嘅讀者做成嘅~

建議肥佬黎不如乾脆將成份生果報台灣電視新聞報導式化啦,反正而家生果報嘅風格都距離不遠咯!

有錢係大晒

官商勾結,喺香港真係明目張膽,已經到到見到都唔覺嘅地步!

點解啲小販就畀人趕畀人捉,但啲大財團旗下嘅攤位,好似上網、收費電視同信用咭等等,又冇事?!佢哋係唔係有申請所以攞正牌?有冇人話我知係咪。

做官特權

做官,當然有特權,但原來包括講粗口~

3 comments:

新鮮人 said...

喔~~~
無留意哩個節目添,
好似幾過癮喎,
等我睇吓先!

macy said...

梁巔巔

而家葉劉個樣, 真係順眼左好多.
但係唔係個個唔做官會好睇, 陳太就係好掂, 越來越鬼竄.
大班同癲狗撈左一官半職, 又唔知左啲咩有建設性既野.
而家啲報紙真係米睇, 似寫小說多過報導. 我連個5,6蚊都慳左好耐.
傳媒質素下降, 教壞兼縱壞讀者, 傳媒為討好讀者越寫越賤... 惡性循環吖嘛!

梁巔巔 said...

新鮮兄: 但今個組合單元輪到卿卿 vs 哨牙江 lu~

但遲啲會四條友互插!

Macy: 陳方安生直頭假人兼獻世! 好討厭!