Tuesday, March 24, 2009

佢哋去咗邊?


喺我哋嘅一生,身邊周圍嘅人事物,有好多都會消失,有時諗落都幾有感慨,幾唏噓咖。

我識嗰啲你唔識,你識嗰啲我唔識,佢識嗰啲你同我亦都唔識。你同我都識嘅 (應該),佢哋去咗邊呢?大家知唔知?

1. 露雲娜~ 千年女王同雨中 Sha La La 大家點會唔記得?!

2. 景黛音~ 有啲女人喺細個嘅時候唔會起痰,大個咗先覺得索嘅。佢係例子之一。 (當年有傳盧海鵬。。。。我幾嘆喟吖!)

3. 葛劍青~ 記得呢位長頭髮姐姐大部份都係做啲健康節目嘅。

4. 朱江~ 佢把聲好正!

5. 良鳴~ 好老香港,好獅子山下,有種代表住老香港一代嘅象徵性。

6. 龍方~ 大家唔知係邊個?喺八、九十年代嘅港產片入面,差唔多橫掃所有反派,專做奸人壞蛋衰仔嘅呢,仲未知?呢,喺血洗洪花亭入面強姦王祖賢;至尊無上入面做咖仔兼又姦陳玉蓮;賭神入面做賭神,周潤發個契弟更又姦張敏條屍;衝擊天子門生攪到劉華冚家伶;雷洛 I 「恰」未脫變嘅阿劉華嘅賭檔大佬嗰個上世紀御用大反派好正奸角呢,有印象哩,記得哩!

7. 跳飛機嗰一班小演員~ 唔知佢哋而家有幾唔天真呢?

8. Jason Donovan~ 好似早排攪到食白粉。。。。

9. Tommy Page~ 當年 (記得好似係89,90年。) 佢嗰首 I'll Be Your Everything 熱到呢!記得我仲成日扮佢嗰種「鍊」住喉嚨 chok 住條氣嘅唱腔。

10. Rick Astley~ 上世紀八十年代中好紅嘅佢,Together Forever,Never Gonna Give You Up,When I Fall In Love 你冇理由唔識!但唔知點解,又係突然消失得好離奇!

11. Belinda Carlisle~ 「Circle In The Sand」round and round~~~~~~ 你一定聽過啦!仲記得當年同條友抝佢個姓 Carlisle 點讀。應該係「卡 la 奧」,冇個 s 音嘅!

12. Taylor Dayne~ Love Will Lead You Back 一曲歌后,首歌真係正到呢!!!!!

13. Kelly McGillis~ Top Gun 固然經典,但湯佬前前妻喺戲中嘅嗰頭鬈 One Length,係我從此愛上 One Length 頭嘅開始。

14. Gabrielle Anwar~ Scent Of A Woman 入面同阿爾柏仙奴跳 Tango 經典一幕嘅 Donna,索到爆!

15. Family Ties~ 除咗知道主角之一嘅米高霍士患咗柏金遜症,其他演員嘅下落唔知點呢又?

16. 仲有其他唔知叫乜名嘅藝人~ 喺更難演嘅人生舞台,唔知佢哋又如何呢?

最難演得好嘅戲,係你我他每天現實中嘅戲。最難演得好嘅角色,係自己。

唯有忠於自己,或許還會演得好。但,要忠於自己,在這世界,社會,又談何容易~

10 comments:

Anonymous said...

哇哈哈,你做乜突然也來懷舊?

Joel said...

#5 and #6 are dead. :(

Joel said...

BTW, for the rest, I'm sure u can find them through wikipedia, just FYI.

新鮮人 said...

懷舊是「老人家」的習慣喎,
hahahaha~~~~ =p

Anonymous said...

#5佢個樣好入晒格,現在都搵唔到有邊個夠佢衰

梁巔巔 said...

Uncle: 三十過後, 係咁...... ;)

Joel: Hihi! Welcome!

"#5 and #6 are dead. :("

噢....

"BTW, for the rest, I'm sure u can find them through wikipedia, just FYI."

唔該! ^^

新鮮兄: 加上我又念舊呢. ^~

Joyce: 係呀! XD

Xavier said...

梁兄, 因為youtube的關系,出現了Rickroll現象..Rick Astley 的 Never gonna give you up 至少click過了一百萬次,佢呢兩年勁HIT呀 :)

梁巔巔 said...

所以話, YouTube 真係可以 "補償" 番好多嘢~

ep said...

前排有報導龍方已經係內地因病去逝啦。

梁巔巔 said...

Hummmmm...... :(