Tuesday, March 10, 2009

唉,牛肉麵啊牛肉麵!


多麼想念台灣,其中一樣是台灣牛肉麵。

毓民私房牛肉麵,很少到旺角的我,之前找了兩次,找得好辛苦也找不到。在幾個星期前,在旺角與老友基哥短聚,向他問起,由在旺角做事的他指路,終於找到了。

那天我們並沒有進內,而是光顧了附近女人街,他推薦的一間飲茶的地方。兩個人吃了六籠絕不欺場的點心另加一碟福建炒飯,七十元左右結賬,每人才三十多塊,甚惠!

說回毓民私房牛肉麵。上星期,因要到旺角拿托基哥他買的免稅煙,於是,我順道一試了這間明星食肆。

我不是做電視節目,又只是一個人,現在經濟大氣候不好,我又沒錢,故只叫了一碗它打正招牌的主角~ 牛肉麵。坦白講,也只需試吃主角是龍是蟲便知有沒有!若連招牌菜也不過爾爾,其他的亦再也不用多說,不吃也罷。

牛肉麵上檯,很大碗 (個碗),湯清麵多,白、紅蘿蔔都大塊頭。牛(月展)肉塊質和量卻相對較少。

讚,是麵質煮得一絕,有質感、軟硬度適中有又有韌性,很性感!

那個湯底肯定沒有加味精,原汁原味,吃喝後沒有一點口渴感覺。

彈,唉。。。。整碗麵,湯還湯,麵還麵,料還料,大家在碗聚一起卻貌合神離,未能做到三者合一,與分開上菜無異。

湯清但底不厚,差點直比溫吞水!白蘿蔔冧但沒生氣,色似入味然嚼而不是,實如嚼蠟!

牛(月展)肉塊份量少不是錯,單薄也不是罪過,不入味、不好味才是死因!

這道招牌牛肉麵,賣相尚好,內涵糊塗沒料到!賣到港幣三十多塊一碗牛肉麵,老闆黃毓民說乃租貴之故。但既然亦因要三十多塊,也應有值三十多塊的水準吧!我常說,多貴不打緊,你值,就可以了!更何況,捱貴租但食物價錢相宜又好吃的食肆大有人在啊!如天后一帶

台灣的牛肉麵,不是這樣的。即使不是台灣的牛肉麵,只是一碗牛肉麵,這間,只是接近及格。台灣有一日常麵食叫乾麵,即走湯,加肉燥、香蔥和豉油,或只陽春麵,以此店之麵質質素,建議可做主打。

忽然間想起,以前在廣東道有一間叫台灣牛肉麵的食肆,好像是鄧光榮開的,記得那時已賣差不多四十塊錢一碗,很好吃,最難得是做到地道的台灣牛肉麵!不知現在還在營業否?

17 comments:

Xavier said...

梁兄,

說得對,毓民私房牛肉麵我試過一次,有同感。你講得o岩,牛肉不入味,唔系咁好食。後來我看有線蘇絲黃竟然在介紹,我覺得純粹系比面,如果呀蘇咁識食的話...。btw, 李純恩在九龍城福老村道間大婆牛肉麵我覺得不錯,有台灣麵的水準,同樣是貴,記得好似近四十元,但我覺得值囉。:)

Anonymous said...

那鄧光榮台灣牛肉麵有一間在九龍城.
以前毓民麵店在九龍城時就很不錯.旺角的不行?太慘啦!現在大婆牛肉麵水準很好,可以去一次九龍城試試.巔巔手緊沒$好慘!出句聲嘛!
我很愛台灣機場舊翼大堂的牛肉麵呢!湯黑文文好濃一看就知好夠味但勁多味精,每次吃完都中味精毒渴死了,狂灌水但每次臨上機都一定要食...上了癮.
其實台灣麵食,麵飽,豆漿小點都比香港好!
3 ear

新鮮人 said...

未試過,
九龍城的大婆好味啲,
行開要試吓先!

Xavier said...

RE: 3ear

>>其實台灣麵食,麵飽,豆漿小點都比香港好

同意。其實台灣的機場新翼都開左好多間食店。是在check-in的counter附近,應該比那間味精牛肉麵好得多。

Anonymous said...

唔係喎,我反而很喜歡他那兒的麵,覺得暫時是我在香港吃過最好的了。湯每次也差不多喝完。這不是正宗台灣牛肉麵嗎?

吃過李純恩的麵,我很不喜歡那個湯底了。

梁巔巔 said...

Xavier 兄: 我越嚟越覺得阿蘇佢開始有啲膩嘅厭煩感.....

台北機場新翼我未到過, 但聽講畀人嘈佢話啲牛肉麵好 X 貴! :O

真的嗎?

5耳小姐: 喂, 台北機場舊翼大堂嘅食物出名難食 ga 噃!

Haaaaa, 妳講開中味精毒, 又令我想起當年喺夜市食到差 oD要入院打點滴一事!

新鮮兄: 咦, 個個都讚呢間大婆牛肉麵, 好, 一於去試!

Xavier兄: 好貴係 ma?

幾時同你飲番杯食番餐呀? 你唔駛驚喎! 我剩係鍾意女 ga 咋! ^~

梁巔巔 said...

Uncle: 吓??!!!?!?!?! 哎唷, Uncle, 咁你要去台灣試吓真正嘅牛肉麵喇!!!!!! 試完你就會知道呢間嘢唔掂 ga la!

李純恩 <---好 Q 憎呢條友! 格衰兼有呃飯食之感! 見過佢真人幾次 la, 幾囂張樣衰 ga!

梁巔巔 said...

忘了說, 哎唷唷, 5耳妳真好呀! 但我唔鍾意借錢咖噃! 我鍾意直頭畀錢救濟! ^~

Anonymous said...

呢間好多時都經過,但一次都未幫襯過.

有無行過少少食埋肥媽呀,係幾好食,不過次次都排長龍,無咁既耐性lu~

Anonymous said...

咁在香港島區,有冇邊一間掂?

Xavier said...

re: uncleray
搭句嘴,灣仔星街咪有間麵檔好似成舊水一碗牛肉麵,聽聞好正,但從未入過去,今時今日真系唔知執左未?

梁兄,印像中新翼那邊的台灣小吃價錢貴小小,但都算合理啦。:)

梁巔巔 said...

ep: 妳好彩咯! 冇蝕底!

"肥媽", 有 oD印象! 等下次去開試試!

多謝介紹!

Xavier 兄: 我都知有間咁貴嘅! 實在太誇張!

Uncle: 我都想知.

Anonymous said...

唔駛多謝啊。:)))

肥媽呢...係小食檔咁架,食一串串既橙色魷魚...

Anonymous said...

香港區...聽過有一檔係西環好好食既,不過唔記得咩名lu~

梁巔巔 said...

等我留意下! :)

聶秀康 said...

re: Xavier
星街的'一碗麵'試過啦!便宜的$80貴的$180都係牛肉靚小小,成舊水試過就算,未試過可以免了,其實它的3蝦麵幾正,應該未執笠.

巔巔
肥媽係食滷味架.企係街吉吉下吾多親貴的滿族後人.

那台灣機場舊翼就祇愛味精牛肉麵,其它都no good.但都好耐冇去啦!多數係新翼那邊臨上機都掛住往書店跑!

梁巔巔 said...

我其中一樣最正係雅俗可共賞, 貴氣與入世皆宜 ar! Heeeee! ^~