Friday, February 13, 2009

好想~


1. 好想喺埃及最高嘅金字塔上面造愛。

2. 好想喺紅館唱歌。

3. 好想哨牙人渣楷問我借錢。

4. 好想甄子丹唔夠我打。

5. 好想演出出名的三級咸片,對手係 Monica Bellucci。

6. 好想個個靚女都嗒我糖。

7. 好想左攬邱淑貞,右抱黎姿,中啜林志玲。

8. 好想食中華鱘同娃娃魚。

9. 好想可以永遠一晚做7次。

10. 好想做野生動物節目主持。

11. 好想,真係好想養貓。

仲有。。。。

15 comments:

聶秀康 said...

巔巔呀!我行開幾日者...乜你變成咁?
聽日情人節祝你雙雙對對,甜甜蜜蜜。

嘿嘿 said...

是不是中了情人节(夕)狂躁症?

imak said...

"1. 好想喺埃及最高嘅金字塔上面造愛。"<---- 會唔會"吉"左d 呢??? (imak 覺得勁騎哩!!!!)

Anonymous said...

死lor,你真係想女想都short左lor :)

如果他日你條女對小動物敏感,而你又養了貓的話,你會點算呢?

嘿嘿 said...

假如Ray叔叔说中了的话,
到时候养女人或养猫,
你得抛掉其中哪一个?

嘿嘿~~~ 有好戏看啰!

还有若她不要上金字塔,而猫儿却要呢?
哈哈哈哈哈~~~~~~~
好戏在后头!

(是你自己这么多想要的!呵呵!)

梁巔巔 said...

5耳小姐: 唏, 我不嬲間中有時都係咁咖! 妳識我耐 oD就知咖喇!

"聽日情人節祝你雙雙對對,甜甜蜜蜜。"

唔好提喇! :(

嘿嘿: 我男人經期舅父到呀!

imak: 咁梗係唔係喺最尖嗰度造啦! 係喺接近尖頂凸出嚟嗰啲巨石塊上面呀!

一定好 High!

Uncle: 我大把女!!!!!

所以我會問定啲女有冇呢方面嘅問題!

我係唔係好男人哩?! Heeee!

梁巔巔 said...

嘿嘿:

"还有若她不要上金字塔,而猫儿却要呢?
哈哈哈哈哈~~~~~~~
好戏在后头!"

頂~~~~~~~ i. 無端端我點會帶隻貓去埃及! ii. 好核突!

新鮮人 said...

三級都會ng架,
場場要你扭腰伸腳兼做超高難度動作,
仲要ng幾百個take,
幾百個麻甩佬望住你,
啲女職員又對你嘅身材評頭品足,
又無得真做喎,
到時你就怕怕囉!
哈哈哈~~~

梁巔巔 said...

!!!!!!!!!

YEAH! 同 Monica Bellucci 拍 III 級, ng 多幾次咪正咯! ^~

流口水中!

macy said...

梁巔巔

1. 點解要係金字塔...可以加強及凝聚性能力?
2. 有錢就得
3. 佢遲早pk, 你儲定錢
4. 俾啲信心自己, 佢真係未必夠你打喎
5. 先要拍多啲咸片, 再攞去自薦咯.
6. 咁米好唔得閒
7. 同2一樣
8. 有咩咁想食呢?
9. 男人都係重視次數
10. 想去食野鹿sashimi??
11. 你得咩...
仲有咩呢?

梁巔巔 said...

i. 頂呀~~~~~~ 呀, 哈哈哈哈哈哈哈!!!!! 笑到我吖! 好抵死好寸呀吓! 呀哈哈哈哈哈!!!!

咁我又冇咁諗喎! 剩係覺得會好 High!

v. 咁我咪要先犧牲自己先.....

viii. 好奇想食 ja!

viiii. 唏! 咁梗係! 最好有多有勁!

x. 我愛地球!

仲有..... 諗到再噏~

el el said...

1.左鄰右里剛剛開完演唱會,
你咁想o係紅館唱,應該買飛去睇嘛,
包你唱到聲沙!

3.只要你係八號仔股東,
哨牙楷都問你借o左錢啦,
仲要唔還o個隻.

7.咁顏小姐呢?

9.點解個個男人都係自己試過一晚七次o既?
橫豎都係作,點解唔再誇o的,話夠十次呢?

10.你意思係o係冷氣房講介紹咋下嘛...
你又有潔癖又嬌生慣養,
點做野生動物節目主持呀?

樂遊 said...

1. 假如在金字答頂施展巴黎鐵塔反轉再反轉,就變成塔頂避雷針,日月精華一野身射向針頭,轉導至塔底......木乃伊都整番醒。
2. 唔難,貴的買張票入去,坐係到,唱幾個鐘,平的,乘車去紅館門口,放聲高歌
3. 佢借左唔還,仲要私有化
4. 可能性是有的,未必是遙不可及的夢,看看打甚麼,打機,打牌,打交,打柴,打飛機,打仔,打種.......總有一樣半樣唔夠你打
5. 係都征服日本先啦,無忘國恥呀
6. 那麼個個索女宦都多蛀牙你?應該先讀牙醫。邊鑽牙,邊溝佢,佢無得反抗「你唔出聲,就係ga la」
7. 對的,已為人妻的抱抱就算,都算有品
8. 聽說蛙蛙魚真係好食的
9. 那麼慘過造配種馬?次數唔係最重要,對象才是重點.
10. 好呀,我見discovery,NGC都無亞洲人造動物絕錄片主持。
11. 停一停,想一想

梁巔巔 said...

el el:

1. 唓, 咁唱邊有意思! 我要直情開演唱會咁好多人聽我唱呀!

7. 頂~~~~ 乜顏千汶真係咁咩咩?! ..... 攪到我鍾意佢係一個烙印咁.....

9. 10幾次會虛脫死人吖 ma!

10. 潔癖至高境界係一係唔污糟, 一污糟就污糟到嚇死人!

梁巔巔 said...

樂遊兄:

1. 仲要勁上加勁!

2. 我直情要做主角嗰隻喎!

7. Heeeee! 我盜亦有道嘛~

8. 我都有聽聞過. 另外, 亦有傳有得食人工飼養嘅中華鱘.

11. 所以到而家都仲未買嚟養..... 唉, 好寂寞!