Saturday, February 14, 2009

情人節玩大佢之只有妳~ 情人節狂想!


























現實或是一齣苦戲  有痛有淚有別離 
總多傷悲
匆匆一生多少愛  似欠缺夢與未來 
總不精彩 

讚嘆世事命運是神奇  竟不經意結識一個妳 
能傾倒這半生 
只有妳

現代夢幻編寫的妳 我與妳沒有別離 
終生一起 
活在浪漫的空氣 我愛妳沒有限期 
創造傳奇 

讚嘆世事命運多奧秘 竟可得妳這般深愛我
能改寫這半生 
只有妳

只有妳 試聽

留步喂!留步!求你暫留步
甜甜嘅姐姐稍稍留步
姐姐吖~ 你趕路呀
哎唷哎唷請息怒
我愛妳愛到似蜜露

走出一隻小花兔
原來穿花布呢
姐姐本來一身雪白你
猜我點知道

就讓小生親身陪罪
今天作東道
姐姐看你多纖弱
你要多進補

此間小菜多鲜美
字號相當老
解解飢渴當急務
請容我效勞

哎唷哎唷 女人不補好易老

留步呀 試聽

8 comments:

imak said...

你咁靚仔, 呢d咁既豬扒點襯得起你呀?

Anonymous said...

imak,佢就想lah!哈哈!
dd,這篇足以証明你有妄想症呀

嘿嘿 said...

咁老气的!衬得上你咩?
岂不是姐弟恋?
有是你想要的?

哈哈哈~~~~~

Anonymous said...

Garbo你都o岩?
你係得既!

聶秀康 said...

巔巔兄
乃性情中人偶爾自嘲或自戀都是自我舒發的一種...祝女會繼續來!重要係靚女添...

*好奇一問志玲真係咁得你心咩?好高好嬌聲嗲氣(其實三張幾野咁聲線係頂吾順架).其餘靚女我冇異議。

梁巔巔 said...

imak: 好過好多恐龍咖喇!

Joyce: 咩妄想症吖! 我好多女!

嘿嘿: 講真的, 我又真的不介意姐弟戀呢! 當然, 大太多如二三十年, 好像母子般就不行~

Chris 兄: 嘉寶, 神秘又冷豔, 正!

5耳小姐: 妳了解我呀吓!

林志玲嬌聲嗲氣得嚟令人舒服啊! (至少我覺得啦!)

不過, 佢有時又略嫌嗲咗 oD嘅.....

新鮮人 said...

喔~~
你口味都好廣呀,
中外老嫩都有喎!
多多益善?

梁巔巔 said...

只要又索又有氣質, 話之佢紅蕃定係愛斯基摩人, 殺!