Thursday, January 15, 2009

Gel 頭傳奇

初中二、三左右開始 gel 頭,記得第一次 gel 的髮型是那時很流行的將左邊或右邊頭髮 gel 起,另一邊就將頭髮垂下那種。還記得 gel 著那種髮型,卻穿著音樂時務統籌處的樂韻播萬千汗衫,外加牛仔褸,摺袖,第一次跟細哥落 Canton Disco。他的朋黨笑著問他:「你細佬是否做收數或者拍 ETV?」

不過,一向不隨波逐流的我,不久便轉了髮型,gel 了 All Back~ 賭神頭,哈哈,帥呆嗎?!那時還未拍賭神呢!我正點否?!

那時甚麼定髮品都差不多用過,而且每次都是大量大量的往頭髮塗,還要是像 Final Net (綠色和更強的紅色) 那種。還有 KMS (Gel 和噴霧)、L'Oreal (Hair Spray 和 Mousse),更還有,百利髮乳。現在想起,沒有禿頭真幸運!尤其是 Fianl Net 紅色那一種,極傷頭髮的,我那時更噴到連頭皮都是一層薄膠。。。。

回憶起來,倒認為人們一直視為老土的髮乳,百利髮乳最好用,最香。塗起來又易梳但又夠定型力量,效果又夠濕亮,又自然。洗頭時又比其他種類牌子易化解。它的香味又香得天然,一陣陣典雅古檀幽香,塗了之後也不用塗香水了,一物二用,真叫人懷念。

年歲越長我的髮質越見難打理 (最奇怪的是由直變鬈。如今真是上面又鬈、中間又鬈、下面又鬈。),亦不像從前會花至少半小時甚或以上時間去 gel 頭。為了方便及好看,現在的髮型非常短,只有前面的一撮留了點長而已

佛門常說人為三千煩惱絲而煩,我就曾為三千煩惱絲而瘀。哭笑不得。話說中學時某一個不記得是平安夜還是元旦除夕,出去 walk。出去 walk,自然就少不免要 gel 頭,於是乎,出動前一兩日去萬寧買了枝 KMS 的「Gel」。到到出動當天,裝身的時候,就又瘋狂的 gel 癲喪地 gel,咦,怎麼梳來梳去都還有一些些白色的啊?而且,這隻 KMS 好香啊!好不容易梳到那些 gel 勻循,梳弄到正常,到到人在外面,下雨呢~ 咦,怎麼回事了?!幹甚麼啦?!我的頭會有泡泡的啊。。。。!

回到家拿著那枝 KMS 細心看~ X!KMS Shampoo。。。。

Shampoo 當 Gel 當髮乳,天下唯 (第) 一人不是我還會是誰?!

13 comments:

macy said...

梁巔巔

哈哈, 賭神?! 你吖!? 由你而家個頭, 想像唔到咁濃密喎. 你有無試個JAMES DEAN個種左右手用兩隻梳由兩邊'雲精'一齊梳上去個種吖? 好型架!!

由以前我阿爺阿爸年代已經好興GEL頭, 佢地個種髪乳好香, 以前我老豆用'密碼10號', 要去西藥房先至買到架, 粉藍色, 用尖尾梳挑一PAD, 再梳上去個頭度, 好似阿飛正傳咁唔'立'啦. 我十几歲好興工藤靜香頭, 則係留海再加一餅頭髮係個留海上面, 要用強力HAIR SPRAY再用風桶吹. 我都用KMS, LOREAL, 仲用3+3喎.
攪到而家D頭髮米甩咁唔少咯...

樂遊 said...

樂韻播萬千??!!
係唔係有首主題曲「為共鳴為志趣....杏壇社區鄉村去,集熱誠集勇氣.....樂韻播萬千.......練唱歌,奏器樂,心中滿樂趣」
小學時,老師教我們這首歌(這是我依希記得,唔知有無錯的部分),唔知係唔係指這個活動。

中學無gel頭(學校唔準),只有一個蛋tart頭......大學以後,都只用mousse,濕髮,塗上去,用梳豆勻並梳留條界,五分鐘唔洗就走人,一直無變.

好怕要用大量時間搞這些

Anonymous said...

相中的是你,還是賭神呢 :)

我沒有用過髮乳,因為覺得d味不好。老爸以前用過一種東西好似叫"事哥",外貌有些像一支牙膏。

梁巔巔 said...

Macy: 占士甸頭?! 我唔夠 pok "立"!

喂, 3+3 係乜嚟?

工籐靜香頭?!???!? 極級誇呀! 但當年又真係好多女仔梳! 仲要將塊面搽到好白!

樂遊兄: ! 係呀! 係音統處樂韻播萬千活動嘅主題曲. 而家仲有舉辦呢! 主題曲亦仲係呢首!

係啦, gel 頭好鬼煩!

Uncle: 梗係唔係我! 我仲型!

"事哥"?

聶秀康 said...

吾怕痴立立咩?
現在的我常盤著一個髻...方便.

Anonymous said...

「百利髮乳」是百年老牌,以前如「凡士林髮乳」是一時瑜亮,非此即彼的選擇。
長用不但不傷頭髮,頭髮還會越用越靚!因為髮乳含油質,但不知道是植物油還是動物油。
後來有較稀,容易用水洗掉的「丹頂」、MG5等日本髮乳,最好用,但現在很難買得到了。

imak said...

嘩哈哈哈哈..... 你呢個幾好笑喎~
有得用好用多d, 唔係禿頭後乜都唔洗用喇!!!

新鮮人 said...

看來你以前搞咁多花臣都係為溝女吧?
成績唔錯啦!!! 哈哈哈~~~~

髮乳??
嘩~~當年都覺得好"老餅"喎,
陣味又搶喉,
用咗實比人笑死呀,
點敢用!

少年時用L'Oreal (Mousse),
雖然唔係好夠定,
但係天生髮質軟,
問題不大,
好怕那些痴立立的感覺,
而家就乜都唔用,
自然而然,
好怕煩!

Anonymous said...

呀呵呵呵呵!!!笑死!dd你下次會唔會gel當返shampoo丫?
呢篇加埋支歌好得丫!哈哈哈哈!

梁巔巔 said...

5耳小姐: 我要靚唔要命嘛!

古手村祐子似妳, 盤咗髻一樣咁索呀!!!!

Chris 兄: 講真, 而家我想用番百利髮乳, 但搵唔到.....

梁巔巔 said...

imak: Heeee~

而家我嘅髮型唔駛用咯!

"唔係禿頭後乜都唔洗用喇!!!"

彩~~~~~

新鮮兄: 最主要都係愛靚又 "姿整"~

Mousse 我通常再加 Hair Spray! 咁就好定嘞!

Joyce: 跳落 Gel 度游水 tim 呀頂~~~~

正哩! 係咪視聽一流呢!

Anonymous said...

原來巔兄當年咁"型"and"行"...估唔到wor...

梁巔巔 said...

唔係妳估! ^~