Sunday, January 25, 2009

唔知係乜?!


Mugen C 度記憶番起立體圖呢樣玩意。

對一般人嚟講好好玩好過癮,一睇就睇到或者睇吓睇吓就慢慢睇到立體圖中隱藏住嘅真正主角係乜嘢嚟。猶記得以前喺街邊都見過 oD鋪頭擺晒一幅幅喺店鋪外邊賣,我啲朋友呢個又話見到喇,嗰個又話睇到啦!。。。。我就次次都戇括括乜都睇唔到 (睇唔到有啲乜隱藏喺入面)!唉,冇計,讀書時揀系嗰陣曾做過測驗,我原來係天生色弱,對顏色嘅敏感度極之低。

例如有一次,我同朋友講話 oD櫈係雞屎綠,點知佢好詫異話:「吓?!係藍色嚟喎!」

好似喺 Mugen C 度嗰三幅圖,用咗佢講嘅方法,我都只係非常非常勉強咁睇到屬於低難度嘅第一幅,仲要唔 sure 係唔係啱 (噢,佢覆咗我嘞!我係唔啱!佢仲叫我要心無雜念,四大皆空睇多次!)。至於第二同第三幅,我望 Q 到鬥雞都唔知係乜春?!

您哋睇唔睇到?!

左上圖:低難度 (勉強睇到第一幅。。。。有好多個裸女喺度跳舞?但 Mugen C 兄已証實我錯喇!)
中間圖:中難度
左下圖:高難度

註:按圖可放大

11 comments:

Mugen C said...

巔兄,唔好咁氣餒 ;)我都試左好耐先睇到!

MC~

macy said...

梁巔巔

我咩都睇唔到喎 =.=

Anonymous said...

我都咩都睇唔到...
由細到大都極少睇到,而我應該唔係色弱囉。

嘿嘿 said...

一头雾水。呵呵!

新鮮人 said...

我有個朋友都係色弱,
紅綠都分唔到,
佢都睇到一部份3D圖,
所以重點不在於顏色,
只要放鬆啲眼蒙蒙咁睇仲好,
愈集中愈難睇的!

Anonymous said...

第一副最容易?哎,我真失敗!
我看成立體後,但說不出事像甚麼,
第二第三幅我看到是同本來一樣的,
只是由平面變成有深度3D立體感的。

祝巔巔兄:
桃花運轉,投資險中大賺,
身體康健,每天更加靚仔。

C兄唔該開估!

Anonymous said...

我又係咩都睇唔到。
有d好易睇,但你呢個叫低難度的都好難下wo!

梁巔巔 said...

Mugen C 兄: 等我搵日飲 high 再睇!

Macy, Cosmicrays, Joyce & 嘿嘿: 好彩有您哋陪! ^~

新鮮兄: 你種方法同 Mugen C 兄啱啱相反! :O

Space 兄: 哈哈哈! 你好似仲大鑊! XD

梁巔巔 said...

係啦, Mugen C 兄, 開估!!!!!!

Hyacinthus said...

唔好再睇啦,睇壞眼啦 ~

巔巔,風子同你拜早年,祝你 ...
舊盡去,新油來,一切從心起,
桃花轉,好運臨,五褔皆臨門! 
新年新氣象,事事順心願,

快d派利是 =)

梁巔巔 said...

快 oD派利是? 我都想呀!