Thursday, December 25, 2008

聖誕特別巨獻


2008香港「影展」回顧!鑽石陣容!巨星雲集!齣齣好戲!部部猛片!

仲有六 Days 就過晒2008,斷估唔會仲有乜堅嘢大事喇啩?!不過,個政府咁低 B 個娛樂界同世界今年咁爆,又真係好難講!Anyway,一齊重溫吓啦!

娛樂界:

淫罐 A~ 淫照淫棍滾淫女 港人一齊嘩嘩嘩
阿嬌~ 淫照鳩噏呵呵呵 我哋一起哈哈哈
偽震~ 惡有惡報你都有今日之種毒瘤得毒瘤
傻女敏~ 你理得我之我要結婚!乜都接受兼 lur 飯話肯!
大劉~ 二女爭「雄」
亨 & 欣~ 秋天的童話扭曲版之浪子回頭戇鳩鳩 滾女終搵到個好泊傻仔靚碼頭
魔童與名妓妖姬~ 大龍鳳 反上反
亞視~ 「齊歡唱 同慶賀」

政經界:

立法會~ 連環高潮!一嘢激過一嘢!
癲狗~ 你班仆街!我番嚟喇!
曾蔭權~ 何必有我 II 之一個瘟人庸官的誕生
「小」光 & 早逝~ 包得「魔」冇鼻哥。咪撚撐!錯就錯!
副局長與政治助理~ 回水!
搓波勤~ 英語呢分鐘。。。。
民賤聯~ 一群 X 人的魅力
明愛醫院~ 搞撚錯!搞撚錯!搞搞搞 搞撚錯!搞撚錯!搞搞搞 搞撚錯!我 X 你!
警察~ 古惑仔終極篇之真正爛仔!有牌我至大!強姦 V 之終極強姦!邊個夠我薑!
四叔~ 我的 Title 由市定
郭氏兄弟~ 相煎何太急!?
哨牙江~ 政治異種新人類
雷曼苦主~ 明月照溝渠
銀行~ 我哋都唔掂!

世界:

金融海嘯~ 掃場
北京奧運~ 白做無悔
三聚氰胺~ 毒在奶粉蔓延時
奧巴馬~ 黑白通殺 超級 POWER
索馬里~ 情迷索瑪莉之海盜篇
泰國~ 氹氹轉 菊花園
金正日~ 日落之謎
台灣~ 綠營瘋劫
無恥扁~ 我醜陋 但我面皮 n 吋厚
無恥扁冚家~ 樣衰家庭新典範
普京~ 幕後玩家
伊拉克~ 掟鞋先至激!

真係絕無冷場!聖誕快樂!

13 comments:

嘿嘿 said...

还有!
切尼:怎么拉登换了性,没了须,且还更胸怀大至?
怎一个“变”字了得。

嗬~嗬~~嗬~~~~~

嘿嘿 said...

圣诞快乐!

渣估 said...

巔兄喜歡洋妞嗎? ^_^

Merry Christmas!

macy said...

梁巔巔

聖誕快樂~

今年要做十大新聞回顧超難, 難揀.

新鮮人 said...

聖誕快樂!

無新聞就是好新聞,
希望平安過哩08年哩幾日! =)

imak said...

巔兄... 晨早流流又唔洗咁巨既.......... 飽哂!

imak said...

I mean 你個"獻"!!!

聶秀康 said...

嘩!色香味...有肉睇有blog睇!豐富過聖誕大餐.
巔巔新年進步長寫長有!

Anonymous said...

嘩!d圖好滯!
巔巔靚仔,聖(性)誕快樂無窮!:P

梁巔巔 said...

嘿嘿: Haaaa! Thank you!

渣老闆: 洋妞正! 但更愛台菜! ^~

冇法啦, 網上得洋妞有呢 oD咁有節日氣氛相.

Macy: 所以今年我唔只揀+大咯~

新鮮兄: :)

imak: 哈哈! 仲要好多個 "巨" 呀呵!

Ms 5耳: Heeeee! 多謝!

Joyce: 好滯呀? ...... 係唔係妒忌到滯呀! ;P

The Inner Space said...

巔巔兄:
哈哈哈!卒之比我搵返以前在你的舊文講過
《《『阿扁最後是可以過關嘅!
KMT好多貪腐嘅尚在世上,
英九哥要保佢地過埋今世!』

『釘死阿扁,咁KMT個班又點?
阿扁手上,有哂資料,佢一個受,
KMT個班舊臣,巔巔兄你話有幾多?
郁吓連大叔吳大哥宋先生都拉埋落水,
牽連太廣,英九哥頂得到咩?』》》

阿扁昨日真喺踢爆巖里政男嘞!
李登輝外還有誰?陸續有來,
做個總統有哂資料!
英九哥有冇膽,拉埋國民黨的老臣子落水,
等佢地唔過得世呢?

Anonymous said...

補充:
佢兩父子夾埋,大馬英九同KMT,
冇李登輝首肯,阿扁冇咁大膽!

梁巔巔 said...

梗係唔會夾 o埋! 無恥扁而家已經到咗有理冇理, 搵人陪葬嘅地步.

你睇 o埋落去 la~

P.S. 佢搞日本輝, 死得仲快啲!