Thursday, December 04, 2008

如果我係女。。。。

如果我係女,我會鍾意邊啲仔呢?

嗱,我剩係鍾意女人咖 ja 吓!呢篇純粹玩物性質狂想曲咖咋!

靚仔冇本心但花心 (我除外),之不過,係男人,不論靚仔醜男,都花心咖噃 (我例外)!咁,橫直都係花心,如果我係女,就梗係老虎蟹都揀靚仔啦!係唔係先?!(呢句~ 「係唔係先」學 oD女嘅~)

但又之不過,yeeee,靚仔冇乜安全感,又非我所最好,我鍾意啲係順眼又穩重嘅。。。。如下~

排名不分先後。

1. 王敏德~ 呢個真係冇得好講,雖然佢都曾經畀人影到去邪骨度「疏芙」~

2. 李國寶~ 大古惑得嚟好紳士好有個人魅力,雖然,都有過「寶 Baby 外遇」事件~

3. 張學友~ 浪子回頭金不換罕有例子!

4. 林尚義~ 自佢老伴去世後,見過佢幾次,佢嗰種孤淒落寞,好動人!

5. 劉青雲~ 又 Mandom 又嚴肅又幽默又可愛!正!

6. 切尼~ 肥得嚟好型!講嘢嘅時候個嘴形好正。

7. Tom Selleck~ 好有嗰種又 Man 又精明又怕老婆 Feel。

8. 彭定康~ 另類性感之最!

9. 米高堅~ 眼緣合晒我河車!好親切!

10. 奇連伊士活~ 硬漢英雄,樣醜但又順眼噃!咁特別去邊度搵!?

11. 梁巔巔~ 此子只應天上有~ 唔要就笨~

成篇,打冷震嗎?哈哈哈哈哈哈哈哈~~~~~

20 comments:

Anonymous said...

我冇打冷震!
不過。。。。。。。。。。



畀啲 gay 佬,見到 巔巔兄咁正,會打尿震!

梁巔巔 said...

呵呵呵呵! ^~

新鮮人 said...

"此子只應天上有"<------
咁正唔去選港男真係浪費嘞,
你睇吓選港男時幾多姐姐姨姨爭往摸佢哋,
係咪艷福不淺呢?
出年快啲去報名啦,
你咁正,大把女湧埋哩,
益吓啲飢渴嘅"老年豬扒"當做善事啦!
哈哈哈~~~~~

Anonymous said...

竟然有人會記得tom。他以前有部電視劇我係成日追看的,覺得他十分的型。

梁巔巔 said...

新鮮兄: 正就要去選咖喇?! 你都識講老年豬扒, 咁仲會去?! 況且, 呢 oD出賣色相嘅嘢, 我呢啲咁嘅級數又點啱~

Uncle: 唔知佢而家去咗邊呢?

聶秀康 said...

你個菜牌好似得青雲哥可以飲得杯落,但佢同明妹咁恩愛又登對冇謂毀人貞節牌坊.老外祇可神交不可x交,淨反天上才子巔巔...?!唉.高捧吾起呢...驚.
講開又講有冇第二本menu ge...

ChecheBee said...

i love family man type and serious guy





BUT...for his appearance..at least above avg lah!!!!

Anonymous said...

收山了吧。

真慘,佢都唔係好老。

el el said...

"此子只應天上有"
咁,你仲唔快o的返上去?

我以前以為你話自己靚仔,
係純粹講笑或搞氣氛,
點知你係當真...
的確,你的確只應天上有,
因為,每當你話自己靚仔,
我都想話:"天啊~~~"

新鮮人 said...

你是上天派落黎的就幫吓班狼虎女仕啦,
佢哋有錢但又無人要好慘架,
日行一善勝做七級浮圖,
靠哂你啦! =p

imak said...

李家誠, 許進亨, 大劉也not on list 嗎?

梁巔巔 said...

Ms 5耳: 王敏德唔正咩?!

Bee 小妹: Heee heeee! ^~

Uncle: :)

el el & 新鮮兄: 哎吔! 挑.....

imak: 對呢三條友冇 Feel 噃!

一舊雲 said...

點解無黃秋生份架?

聶秀康 said...

王生吾係我杯茶,不過佢講英文幾好聽.

梁巔巔 said...

一舊雲: 因為我唔鐘意佢囉! ^~

Ms 5耳: 佢喺美國大, oD英文梗掂!

聶秀康 said...

我鐘意初出度的尹揚名佢把聲好有磁性

梁巔巔 said...

尹揚明把聲磁性咩?

聶秀康 said...

at the meanwhite,ABSOLULY !

嘿嘿 said...

坐沙发的言中啦!

嘿嘿 ~ ~ ~

(点解感觉湿湿的?)
哈哈哈 ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

梁巔巔 said...

:)