Tuesday, November 11, 2008

買餸雜談一點點~

去到街市或有餸菜海鮮賣的大型超市,特別是肚餓的時候,它們都彷彿嚷著:「要我!要我!」真的,不知不覺,會買到超出預算。所以,建議勿在肚子發餓時去買餸。

去街市買餸買得多,他們自然會認得您,幫襯的時候,往往會賣多一點和給最新鮮的給您。當然,買薑叫他們搭斤菜、買魚搭斤蝦及買田雞叫他們搭隻鴨是我才做得出。

又發現,每一種餸菜的顏色都是一幅天然的美圖靚畫。脹卜卜且紅到嬌豔欲滴的蕃茄;粗大圓渾的紫金的茄子;碧綠鮮嫩的各類蔬菜;金黃發光的燈籠椒椒;平凡踏實卡奇色的莖類食物;紅肉跟白膏配得渾然天成的牛肉豬肉;銀色內有玉白再鑲嵌著嫩紅的鮮魚肉,這樣的每一種分佈每個市場部份,各自精彩。更精彩是外地的一些街市集中地,尤其是露天的,店主們將以上的餸菜海鮮全部同台演出,各自位置都被擺放得當,直如一幅活著的奇畫。他們除了是街市的店主,原來還是天生的畫家!

每個月找幾個週末或週日去街市走走,在這種日子,是不錯的閒情逸致。

6 comments:

新鮮人 said...

行街市真係好正,
尤其見到啲"好貨"就會諗吓點煮,
諗起都流水,
去得多買菜買生果啲小販都會醒啲新鮮啲嫁,
但係邊度可以"買魚搭斤蝦,買田雞搭隻鴨"?
咁正我都要去幫襯喎,
睇吓會唔會被人用"掘頭掃把"掃出黎先!
哈哈哈~~~~ =p

梁巔巔 said...

你都係同道中人 ar ha!

"但係邊度可以"買魚搭斤蝦,買田雞搭隻鴨"?"

哈, 當然係同佢哋講笑嗰種! 不過! 不過! 有一次我真係同個叫做幾熟嘅雞檔檔主, 買雞內臟搭咗隻雞康!

新鮮人 said...

個檔主實係女人!
你發逹啦~~~~~

梁巔巔 said...

^~

Anonymous said...

mu~小女子廚藝未到家~
絕對唔會攞苦黎辛&獻醜~
但如果搵到個值得o既人又或者識得欣賞o既人就另計啦~haha~

去到街市必做的事;就係買豆腐花! ;p

梁巔巔 said...

Haaaaa! Wing, 妳一定會遇到嘅! 妳學定一兩味餸 la!