Thursday, November 06, 2008

日記一點

Bye Bye 古惑仔。再見連環圖~

看了多年香港連環圖,高峰時期是在唸中學期間,試過一星期追看三至四本 (龍虎門、醉拳、中華英雄、天下。)。後來斷斷續續也有買一些來看。當中看得最久的是龍虎門和剛決定不會再買的古惑仔。去年曾說過到今個單元完結後我便會 cut 書。

本來,也想過看看下一輯故事講得如何,有否改善才再決定。但對作者~ 牛佬已徹底沒信心兼反感,所以,還是早早把這本呃錢,沒誠意的連環圖 cut 掉好了。

人到每一個階段,都會有東西出現及消失。至此,連環圖終在我的人生裡畫上句號。

理性加直覺,準!

去年年頭,我已在某 Blogger 的網誌內留言道:「黑人奧巴馬好有機會!」對方的回應是「老生常談」的:「美國不會讓一個黑人做總統。」

要知道,第一,奧有一半血統 (母系) 是白人;第二,世界在變,尤其是美國人的想變想得瘋狂;第三,雖然美國內陸地區仍非常保守,之不過,布殊實在太爛了!加上我的直覺,所以,奧巴馬由一開始的過關斬將到關鍵一戰贏了希拉里,那時我已肯定他會是今屆白宮之主。

當然,四年後又會是另一景象。

健康好味清蒸海鮮會~ 大蝦仁伴黑倉魚和黃花魚。

最近吃蒸魚吃到上了癮!幾乎每天都要!我要!今次還一次過同蒸兩尾再加多隻大蝦仁,配合我的自製獨門豉油,好吃到神仙都心動!自己不羨仙!網友一舊雲曾提供蘇絲黃的自製蒸魚豉油做法~ 豉油加雞湯加大量糖。我試過,不錯。但,我發明了更精彩的豉油製法!

好簡單,加豉油加芥花籽油,然後再加一小杯水下去蒸,這樣,出來的豉油很有酒家水準的!不妨試試。

12 comments:

新鮮人 said...

如果不是因為金融海潚,
我想奧巴馬不會贏得咁輕鬆呀,
佢真係要多得馬騮頭唔少!

海鮮美味,
讓人流哂口水,
為何兩次都用黑白照?
視覺效果大減喎!

樂遊 said...

我很陰謀論....我覺得共和黨或麥堅本人跟本就唔想做總統....於是找來個老廖化出戰,
老廖化見自己都好似幾受歡迎,於是就推出一件奇呢中女出來做副將......終於成功嚇走所有支持者

我有睇王風雷傳......超西!!!!!!!
近來龍虎門都.....都越來越西化.....

Anonymous said...

我還在看天下和四大名捕。

這樣煮豉油,那便沒有甜味?

梁巔巔 said...

新鮮兄: 仲要多得共和黨冇人材同布殊仔 "幫忙"~

Okay, 下次用彩色! ^~

樂遊兄: 講真, 佢今年72, 嘩, 如果佢做兩屆, 咁咪80!? 老人痴呆咁點?!

喂, 睇報紙, 聽講共和黨話捧佩琳選2012總統.....

講開龍虎門, oD人形容而家嘅係龍虎群邪, 羅剎或其他反派群英! 因為正派成日人多蝦人少兼成日唔駛死人!

XDDDDDDDD

Uncle: 天下, 好唔掂! 剩係可以當美術集嚟睇~

唔會噃! 仲甜鹹適中! 正!

新鮮人 said...

佩琳做總統?
叫佢返屋企湊仔好過啦,
話唔定佢連中國係邊都唔知呀,
成個鄉下婆咁,
乜國際政治常識都唔識,
你咪嚇壞啲美國人啦,
雖然話"everything can be happened!",
但係都咪咁離舖先得架!!! =___=!!!

梁巔巔 said...

我睇到都 r 頭!

Anonymous said...

以前我都有追怪異集!好好睇!

梁巔巔 said...

怪異集, 我當年都好鐘意睇! 可惜而家冇呢類漫畫喇!

imak said...

甘小文還有嗎?

梁巔巔 said...

佢之前有 "復辟". 不過, 最近好似又冇影 lu.

有冇人知最新消息?

一舊雲 said...

加豉油加芥花籽油,然後再加一小杯水下去蒸,

吾明
可吾可以詳細d講下

梁巔巔 said...

其實原理同用番煲蓋嘅倒流水一樣. 不過, 我嫌唔夠, 所以再加一小杯水將 oD豉油溝淡.