Thursday, October 16, 2008

食評,以後睇我!我唔係食家之麥兆記~


所以話,盡信書不如無書。盡信作家不如吔蕉!(尤其是食家!)

今日,去咗天后嘅麥兆記。

其實今次係第二次去。上一次 (嗰次冇帶手機,所以冇影低。最近我有個怪癖就係唔帶手提。),剩食咗個雲吞撈麵,盛惠三十幾!嗱,係好味,係用豬油去撈,麵質係特別~ 幼如絲爽然滑 (用鴨蛋打),湯底係好,但係,喂,唔少舖號都做得到呢個水準噃!而且,價錢平佢唔少同 o埋份量多過佢~ 好多!

今次,同多一個人去,食多幾樣,畀多次機會佢。

今云叫咗兩個套餐,分別係三十幾蚊嘅包括淨雲吞同齋撈麵同 o埋四十幾蚊嘅包括牛腩麵同咸肉粽。

一碗得四小粒嘅雲吞,好味過超市賣嘅包裝東東雲吞小小嘅係~ 我 X~

咸肉粽,我 XX!成「浸」細路仔玩嘅嗰 oD泥膠味。

主角,牛腩麵,我 XXX~ 啲牛腩又薄又冇味,仲頗為散 pel pel tim!

賣單,八十蚊找番三蚊。。。。此店,值得一試 (睇 o埋下段~ 唔佳!)。。。。

蔡生,係您長期讀者 (從中一到而家) 嘅我,您冇「點」我,呢間嘢真係值得去吃。不過,試一次就夠囉。仲係,試一次佢嘅用豬油同鴨蛋打做成嘅撈麵就夠。

5 comments:

一舊雲 said...

蔡生話
如果你食吾到拒講o既滋味
係因為你吾係拒

食評寫得咁穩笨
咁如果我係你
我又駛乜體你寫呀

imak said...

雲吞麵, 我喜歡何洪記! 果d 麥乜記都只得個名!
牛腩, 我喜歡九記 + 群記! 甚麼大利華姐, 都係把鬼!

梁巔巔 said...

一舊雲: 我覺得佢越來越唔及以前....

imak: 何洪記? 喺邊度?

Anonymous said...

何洪記在銅鑼灣,住好d對面。

真係好正架!

梁巔巔 said...

等我搵日去試試!