Friday, October 17, 2008

命不該絕

星期三晚上大約十時至十一時多,我可能已死去。

話說這半年來每晚都睡得不好,最近更甚至失眠。那晚我在睏極之下用「咇咇煲」燒白開水,然後便躺在床上。一直以來,不要說是「咇咇煲」,即使是普通的,我也會在水滾時第一時間醒來把火關掉。

可是,那天晚上我失手了!我睡得如死屍一樣!

結果,因為個「咇咇煲」狂響,隔邊 B 座的鄰居在又按門鐘又拍門仍沒有回應之下,報了警。

消防員在破了鐵閘準備破木門之際,哈,我 X!(今次 X 自己!),我忽然醒來!把火關掉然後開門 (為甚麼外面那麼吵?!),一開門,嘩!我 X 乘 ∞!有消防員有龜只差沒有飛虎隊!還記得我一開門,那消防員哥哥正準備破木門之際,剛剛好,一分一秒也沒差,他差點失去重心跌倒。

今年,2008年,鼠年,本命年,我真係非常非常之黑!

然,幸而,命不該絕。

18 comments:

Anonymous said...

咁你差一點上報紙了 (大吉利士!)

Snowdrops said...

Wow I'm so relieved you're safe! Thank goodness for your good neighbours!

I nearly did that once as well, boiling water in a pan and forgot about it and only realised when I heard a very loud bang - the pot almost exploded due to the heat.

Hope you learn your lesson now as well like I did.

Take good care.

樂遊 said...

必有後福

Anonymous said...

破財擋災, 整反趟鐵鬙匣, 怕都要兩三千!

一舊雲 said...

亡羊補牢
考慮下用電水煲囉

不過其實燒乾水都無咩事
我試過燒爛三隻bb煲
其中一隻係燒足五個鐘
煲身變黑色
膠柄融左
一開大門已經感覺到熱氣從廚房逼出來(係呀..神奇到失憶落左街兜左幾個圈)
其他都無咩損失
可能煤氣費貴左
不過煤氣一直都貴啦
已經麻木左

梁巔巔 said...

Uncle: -______-

Snowdrops: ...... 真的生死有命....

^^

樂遊兄: 希望啦!

Space 兄: :(

一舊雲: 咁大命?!

乜唔係會著火嘅咩?!

Anonymous said...

Wa!! Be careful ar, I still want to see you again though we haven't met up for years!! I do wish to have you to be one of my guests in my wedding ga! Lol

「今年,2008年,鼠年,本命年,我真係非常非常之黑!」 --> Would "鼠年,本命年" make us very unfortunate throughout the year? Why?

梁巔巔 said...

i. ^^ 如果得的話, 我一定會到!

ii. 勁犯太歲因為!

Anonymous said...

本命年並唔一定黑仔,只係多數會有好明顯既轉變,影響到心情而引發好多事發生。

小心啊,你成日話你自己咁俊俏,塊面薰黑左你話幾唔抵呢?!

梁巔巔 said...

我一向都唔信咩犯太歲, 但經過今年, 唔信唔得!

Heeeee, 咁又係! ^~

Anonymous said...

嘩~ 巔巔你無事嘛~
訓得咁'林';你拍咗藥呀?

你要好好保重呀!

梁巔巔 said...

:)

Anonymous said...

今次真係唔方唔黑o勒, U know, 我剛剛才由威爾斯的急症室回到家中;於A&E 時還要被送入急救室,故全程只需零分鐘候診時間(平生從未遇此等待遇,亦絕不想再有下次,);其實是次已是今年內第2次因自己的病而到 A&E,另於6-8月時做了很多檢查亦看了尃科,真是既破財又擔憂! 我很好奇地想知明年會否轉好一點?

梁巔巔 said...

Wa! 咩事?! 咁大鑊?!

喂, 我冇咗妳電話, 請 send 去我 email.

Anonymous said...

巔兄:
知兄無恙,幸甚。
獨居更要小心謹慎,望兄多加保重。

梁巔巔 said...

Cosmicrays: 多謝妳的關心! ^^

lu said...

aiya... you should be more careful la.. can't blame being "black boy" all the time woh...

梁巔巔 said...

^^ 謝謝!