Monday, October 27, 2008

今日一蒸~ 石斑


中國人煮東西,真係冠絕全球,天下第一,法國人和意大利人都要望塵莫及!只是一招~ 蒸,尤其是一道簡簡單單的蒸魚 (雖然法國菜有一道古菜乃將魚又浸又煮伴香料醬也是極品,但比之我國蒸魚,層次上實給比下去!),蒸熟後加點熟油加點生抽,配著青蔥和白薑絲,黑白青全,最妙還有流流透明的彎彎油河,就更能一見箇中端倪兼係一絕!蒸,神州精髓之水墨山水,禪道自然,原汁原味,簡單是美完全盡見其中。

如前所說,蒸魚,將蒸這一味煮法推至巔峰!

今日,在家附近的魚檔買了一尾中型石斑回家蒸 (見圖)。大家猜猜多少錢?哈!四十塊而已!!!多超值呀!!!!

由於蝸居簡陋,架生甚為缺乏,所以這尾中型石斑只能如圖這樣擺放來蒸。。。。不過,用猛火,十五分鐘蒸出來之後 (由水滾開始計),証明不單沒有不良影響,蒸得還更精彩!

加油加生抽,Yum Yum!他媽媽你奶奶的~~~~~~ 好吃到不停得口!!!!!

清心寡慾老子廢話
食色性也係孔子話
煎炒燒焗煨炆又炸
最高境界係蒸魚呀!!!!!

14 comments:

Anonymous said...

你這尾魚有多重?蒸15分鐘,不會老了點嗎?

新鮮人 said...

龍游淺水捲身居
石班遠看似油"追"
四十大元試真虛
好味無窮心自許
惟恐孔雀錫綠隨
食完肚仔猛痾水
得不償失笑爆嘴

開個玩笑而已,
哈哈哈~~~~ =p

imak said...

100% 同意 uncle, 一斤多d 既魚都係蒸十分鐘度! well... 不過我唔食魚既!

Anonymous said...

用靚豉油很重要,請問你選那隻?

樂遊 said...

石班的肉較實,較厚...可能要耐一點吧...

我最愛食魚......紅肉我不太好,魚肉最好
有魚有菜不用飯,就一餐
我倒覺得淡水魚,如鯇魚,鯽魚,烏頭等也很不錯
但魚一定要蒸,我唔好煎的

梁巔巔 said...

Uncle & imak: 樂遊兄講啱咗嘞~

如果用刀將魚身開, 咁蒸8至10分鐘就得. 但我冇, 所以, 15分鐘囉!

新鮮兄: 上次狂痾屎水係食咗超市嘅秋刀魚呀頂~~~~~

而家仲有陰影!

imak: ?! 唔食魚嘅女人, 少有喎!

Chris 兄: 我用淘大嗰隻蒸魚豉油.

有冇好介紹?

樂遊兄: 哈, 好嘢 ar 吓!

鯇魚, 正!

imak said...

巔兄... sorry 我沒有講清楚, 我唔食蒸魚架, 只食炸魚柳或炒球!

Anonymous said...

以前我會搵那些如「九龍醬園」的生抽,不過不知道那些小醬園現在執晒未?
最差的豉油是餐館用的,通通是廉價的大陸膠桶裝cheap貨。

梁巔巔 said...

imak: ?! 仲奇! 女人通常好怕食煎炒油炸嘢!

Chris 兄: 酒樓嗰啲一樽樽嘅 "豉油", 極度惡頂!

不過, 佢哋蒸魚嗰 oD豉油呢, 又正到暈噃!

Anonymous said...

我而家響大英帝國無啖好食……

梁巔巔 said...

去買條魚番屋企蒸嘛! 好易整 ga ja! :)

一舊雲 said...

淘大蒸魚豉油都食得下
不過除非成日蒸魚啦
如果吾係咁大支擺響度既阻訂又易壞
自己較都好容易
生抽加雞湯加糖
學蘇記話齋
糖加多d都吾怕
哈哈

Anonymous said...

點會,你果條深水石班嗎?

梁巔巔 said...

一舊雲: 好, 等我試吓自己調先!

Uncle: 喺英國都買都啩?