Monday, October 20, 2008

去仆街啦~


尋日,契弟曾狗鴨 Don 喺港台呼籲市民保持冷靜。跟住,少不了又噏一大堆厭惡性空講廢話如有需要嗰陣政府會介入市場,穩定信心。特區政府會以務實態度與社會各界就關注的議題達成共識等等。

DKLM!我哋市民仲唔夠冷靜呀!捐巨款畀祖國、高薪請班副局長同助理就又快又有效率!正經嘢又唔做、有事嗰時好似毒奶粉咁又唔見人、個施政報告又咁求鳩其唔 Q 知你條七碌做咗啲乜同平時個格又爬街,我哋都冇乜行動啦已經!

成鳩日話要咩和諧和諧,當一個無能無恥嘅政府同小人當道,公義得唔到彰顯,點可能和諧?!如果咁都和諧到,咁嗰個地方嘅人民應該買舊豆腐撞牆啦!X 你!

9 comments:

imak said...

回應前文... "天將降大任於斯人也,必先苦其心志,勞其筋骨,餓其體膚,空乏其身,行拂亂其所為,所以動心忍性,增益其所不能。"

講真我地在這裡幫唔到你甚麼, 但我個人認為: 男人係唔可以去死的! 是很chicken 的行為也!

梁巔巔 said...

嘩, 舜發於畎畝之中章! 古文妳都曉! 妳呢個黑妹鬼婆唔嘢少 ar ha! ^~

imak, 謝謝. 心領. 另, 放心, 我貪生怕死咖呢~

^^

Anonymous said...

d政黨應該搞個大遊行抗議。

梁巔巔 said...

佢 oD咁嘅德行, 谷吓谷吓, 遲 oD好大機會老董滋味佢來嚐~

樂遊 said...

近年,我覺得donald很龜縮,大大小小事都唔會出來(當然老董又另一種極端)。但係,你見到佢又常常在大陸的不知甚麼場合,同甚麼省市大代一起。好的想法是為香港這一篤屎水找點機會,陰謀的想法是條杏家產謀後路,做完特首就去做甚麼第一位有爵士身分的人大代表之類。

Anonymous said...

呢位兄台,
唔好咁激動,你知你身子有幾好!

el

梁巔巔 said...

樂遊兄: 佢而家擺明係咁!

el el: 慷慨講香港, 咬牙作硬漢; 引筆成一快, 不負此生亡呀~~~~~~~

新鮮人 said...

曾狗已經被人同化了!

梁巔巔 said...

一開始我已經知佢唔係好嘢~