Tuesday, October 07, 2008

唔係股票的690~


今日收到一位朋友的電郵,內容很值得注意。

最近世界各國對中國黑心食品,確實達到恐懼的地步。但您知如何分辨台製或中製嗎?告訴您,條碼下前三位數字~ 690.691.692,即屬中製 (為了您尊貴的玉體再便宜也不要買!)。471則屬台製。這些屬人民的應知權利,政府和有關單位卻不教育群眾,我們只好自力救濟囉!切記切記!

現在的商人知道國人不信任大陸製商品都會故意不標示大陸製,可以改看條碼,凡是前 3碼為690就是大陸製,別買690條碼商品!中國商品屢屢傳出黑心貨,很多人擔心歸擔心,卻常常在不知不覺間買到標示不明的中國商品, 要辨別中國製造的商品,除了看標示,最好的方式是認清中國製造商品條碼!

690,不是股票,是中國製造的商品條碼。別買!記住喇!

不過,長城牌咸牛肉、午餐豬仔肉、珠江橋牌豆豉鯪魚同青島啤酒,我會照樣捧場!大佬,呢四隻嘢千祈咪乸又有事呀!唔係仲有乜人生口福樂趣!?

12 comments:

樂遊 said...

聯康生物科技集團,去年高見1.1樓上,自去年尾股價一直下滑,至今日收市0.155。
股票編號: 690.hk

你今推介既690....比呢d股仔更危險

梁巔巔 said...

哈哈哈哈哈哈! 一樣咁仆街!

macy said...

梁巔巔

多謝提醒喎.等我話比阿媽知.

Anonymous said...

先前好似有說午餐肉都話有事woh!

梁巔巔 said...

Macy: 一定要呀!

Uncle: 唔係 fa?!?!??!???!! 唔好呀!!!

Jan said...

唔好信呢一o的妖言惑眾,什麼690,691,692字頭號碼唔係一定係中國製造.呢組數字只不過係該生產公司係該地區註冊的國際商品條碼,所以如果佢係台灣註冊..而係中國製造你都係唔知的...

梁巔巔 said...

但起碼, 會小心 oD! 冇壞~

一舊雲 said...

容我樂觀d講句
吾駛擔心咁多
因為
即使仆街
一定吾係孤獨的一個

梁巔巔 said...

係呀! 咁諗好有用咖! 好似自己衰嗰時, 就諗仲有大把人衰過自己啦! 咁就好好多 ga 喇!

Jan said...

我唔係好鍾意呢個比喻..太負面..
"好似自己衰嗰時, 就諗仲有大把人衰過自己啦!"
我以前成日話人點解要咁比..

macy said...

我都認同jan的講法, 唔通見到人地pk過自己, 自己會開心d咩!?

咁我寧願自認最衰嗰個, "係吖, 我係pk左吖, 咁點吖!"

梁巔巔 said...

兩位: 呢度嘅意思即係, 慘, 不如意嗰時, 自我安慰開解嘅好方法之一, 係諗, 自己並唔係最慘, 有人仲慘過自己, 人哋都能夠繼續生存落去, 所以自己都可以嘅. <--- 咁樣樣~

呢種諗法, 冇問題喎~

咁樣唔係叫負面, 係積極~ 咩叫做比上不足, 比下有餘; 咩叫做比起其他角落嘅人, 自己還算是幸福的一個~ un 唔 un?

所以, 詹詹, 你所謂嘅 "我以前成日話人點解要咁比..", 喺度就應用唔到嘞.

而 Macy, "唔通見到人地pk過自己, 自己會開心d咩!?", 同我所講嘅並唔對題.

妳嘅 "係吖, 我係pk左吖, 咁點吖!", 係另一種喺逆境時嘅反應.