Monday, September 29, 2008

攞命秋刀魚!


一向好鍾意將成條或者成隻動物食落肚呢種食法。尋日喺超級市場買咗急凍嘅一包三條秋刀魚番屋企蒸,好好味!

食秋刀魚,最快感係夾起或用手拎起然後一口咬斷個魚頭嚟食。又原始個魚頭又有嚼勁又好味!之後就將魚身點蒸佢哋嗰時流出嚟嘅魚汁魚油嚟食,正!

一包三大條,食完第二條就飽。第三條諗住到夜晚晏啲再食。點知,食完第二條嘅幾個小時之後,X,我係咁屙喎!屙咗成五、六次!係咁屙 oD屎水同魚油,仲要好似黃河缺堤咁。。。。仲好腥 tim!

吖。。。。SORRY!好核突呀呵?!

結果第三條唔敢再食,立此存照後就丟掉咯。

到而家我都唔明,點解會屙成咁?!啲秋刀魚肯定冇壞到,唔通我嘅腸胃變咗,唔受得啲咁豐富嘅魚汁同魚油?!

8 comments:

Mr.Anonymous said...

http://www.itsthehiphopspot.blogspot.com/

梁巔巔 said...

Anonymous said...

可能不是秋刀魚而是細條的油魚!

Anonymous said...

係囉,係未油魚呀?
"係咁屙 oD屎水同魚油"--yee,好核突!

Anonymous said...

D魚是否在李生間店買呢?係的話那九成九是油魚了。

梁巔巔 said...

Space 兄, Joyce & Uncle: 唔會喇! 第一, 我喺 "歡迎" 超市買. 第二, 佢形狀真係秋刀魚嚟. 第三, 個包裝寫明係秋刀魚.

但, 我短期都唔敢再食咯!

Anonymous said...

其實,我應該問候下你有無事才對。

咁你今天仲有無事呢?

梁巔巔 said...

知就好!

Thank Q! 冇事咯! ^~