Wednesday, September 17, 2008

孤獨本是人生歌,前路一人闖~

人本來就是一個人。。。。





奏著自己人生孤獨的主題歌~

23 comments:

Anonymous said...

孤獨,但唔寂寞咪得囉!
仲有,你隊熱刺開季同你一樣咁謝喎...

el

梁巔巔 said...

"孤獨,但唔寂寞咪得囉!"

咁又係....

"仲有,你隊熱刺開季同你一樣咁謝喎..."

:(

Anonymous said...

you are not alone. just u are sooo picky on everyone and everything.



「任憑弱水三千,我只取一瓢飲。」 ...i just learnt it, hohoh

Anonymous said...

咁灰,唔似你~

梁巔巔 said...

Mich: 嘩~~~~~~~ "弱水三千, 獨取一瓢" 都識喎! 勁喎~~~~~~~~ 妳呢個英文人竟然有睇紅樓夢 ar ha!

我揀擇?! ..... 一啲啲嘢啦! 朋友, 係 ga! 所以, 妳應該好榮幸~

^~

ep: 我就好似一粒鑽石咁, 有好多面嘅~ 亦即係人格分裂.....

Anonymous said...

......第一次見到有男人用鑽石黎形容自己......

梁巔巔 said...

正哩~

鑽石先似男人. 堅強又夠星光~ ^~

另, 喂, 諗諗佢, 寫番 Blog 啦!

梁巔巔 said...

係呢, ep, 妳點樣去到我呢度咖?

Anonymous said...

做咩要人寫返blog唧?

你出名嘛~

梁巔巔 said...

ep~~~~~ ep~~~ 寫番 Blog~~~~~ 寫番 Blog~~~~ 寫番 Blog~~~~~ 寫番 Blog~~~ 寫番 Blog~~~~ 寫番 Blog~~~ 寫番 Blog~~~~~~

Anonymous said...

乖下~~~波波小朋友,姐姐請你食珍寶珠啦~

梁巔巔 said...

姐姐, 我要波板糖, 超合金, 足球機, addidas 波鞋, 靚衫..... etc., 仲有~ 錢!

Anonymous said...

咁貪心......無呀!

Anonymous said...

其實我好眼訓呀,唉,真係好眼訓.......

梁巔巔 said...

早退囉~

典解咁眼瞓? 妳尋晚做 oD乜嚟? :O

Anonymous said...

尋晚留埋言,睇左一陣書我都訓啦.

退啦退啦,bye bye~

梁巔巔 said...

睇邊本?

Bye~ 等陣見啦!

Anonymous said...

好似有一句說話,說"沒有人是孤島"woh。

梁巔巔 said...

我命苦~~~~~~~~~~~~~~

Anonymous said...

睇緊”關於靈魂的21個秘密”。

唔好意思,搞到呢度好似chatroom咁添。

夜啦,早抖。

梁巔巔 said...

呢本嘢好睇. 好過心靈雞湯嗰啲書~

"唔好意思,搞到呢度好似chatroom咁添。"

唔好咁講. 啱傾, 幾好~ :)

晚安. Bye~

Anonymous said...

孤身上路
輕巧好多
靈活好多
自由好多
要去東面
就去東面
要去西面
就去西面

梁巔巔 said...

一個人有一個嘅好處呀!