Tuesday, September 16, 2008

靈異節目!


星期六晚深宵突然醒來,隨手開了電視,看了無記 n 年前的一個靈異單元節目 (極度空靈),叫不准吸煙。

這個節目,那年我看過的。那年,我好像還未懂吸煙。

片中主角夏雨是一個「煙產」,一天,因戒煙問題而跟他老婆發生爭執,不小心弄傷了她。他以為她死去了,於是,非常內疚,便跳樓自盡。

誰知,他卻跳去了另一個香港。

那個另一個香港,全香港的市民都因為在立例下,而一定要吸煙。還要無論身在何處都要煙不離手。不然的話,就會被罰。平常還會有控不吸煙糾察隊四圍巡視呢!

那晚看後,忽然想起,廿多年前 (應有廿年吧) 的一個節目,除了分別只是吸煙與禁煙,竟預見了今天的實況~ 政府惡法越來越多,政府越來越擾民。

果然是靈異節目!

22 comments:

Anonymous said...

禁煙呢樣野,對我呢d非煙民黎講,係非常之讚成喎,尤其係室內地方被迫吸手煙,真係好辛苦架~

梁巔巔 said...

咁其實..... er..... 我都讚成室內禁煙嘅.....

不過有啲地方好似 Bar 呀, Club 呀, 卡拉OK 呀咁, 就唔應該 lu.....

一係呢, 就去到盡, 激啲, 好似土耳其咁, 全面禁煙兼連煙都冇得賣!

Xavier said...

Hi, we have the same last name ar. :)

梁巔巔 said...

Haaa! :)

Anonymous said...

全面禁煙...我實唔會反對,不過,如果人家吸煙唔影響到我,我都唔介意既。

梁巔巔 said...

^^

喂, 題外話, 妳會否寫 Blog?

Anonymous said...

之前有,宜家無再寫啦。

梁巔巔 said...

哎唷! 典解呀?

Anonymous said...

朝波,你回得咁快既?

嗯......因為之前屋企有D事,無心情寫,同埋越黎越覺得掀開自己層皮,無安全感囉。

Anonymous said...

我反而覺得逼晒o的人出街食煙,
有損市容,同埋條街o既空氣差左好多

el

Anonymous said...

-“平常還會有控不吸煙糾察隊四圍巡視呢!”呢句笑到我啊!哈哈哈!

-有好多樓上吧依然食得嫁!

Anonymous said...

都係呀,好多火車頭呢。不過都有幾多有公德既人,會企埋一邊食完先行。

空氣差左真係同呢樣有關?

Anonymous said...

"-有好多樓上吧依然食得嫁!"

係咪無禁到呀?

Anonymous said...

d私竇偷雞囉!查實幾難捉嫁!

梁巔巔 said...

ep:

"朝波,你回得咁快既?"

喂, 大佬, 畀枝咪妳好唔好?! 攪到全世界都知我叫..... -______-"""""

"嗯......因為之前屋企有D事,無心情寫,同埋越黎越覺得掀開自己層皮,無安全感囉。"

唏, 冇人叫妳用真名呀!

而家屋企冇事啦嘛? Take care! :)

el el: 一起打造新霧都! 為香港帶來新景點!!!!! Ahhahahahahahaha~~~~

Joyce & ep: 亦由於有啲樓上吧係未全面禁煙之前租落, 所以可以遲 oD先受法例管制.

Anonymous said...

關租約事咩?
唔係因為有o的樓上舖拎私人會所牌,
所以豁免咩?!
不過,其實好多人o係卡拉ok都照食可也,
管唔到咁多耶!

el

梁巔巔 said...

"關租約事咩?"

好似我去開嗰間 (不過唔係樓上吧), 最近先冇得再食咋 ma~

Anonymous said...

joyce:又真係幾難捉,都要靠自律.

朝波:.......唔係呢度叫,你估你d粉絲就唔知咩?而且你都話叫落幾順口既.......

唔寫啦,懶!屋企無乜事啦,多謝!:)

Anonymous said...

原來唔係順口,係型!朝波,呢個名幾可愛呀~

梁巔巔 said...

咁我真係又型又可愛喎.

Anonymous said...

可否解釋"朝波"呢個名字??

梁巔巔 said...

梁朝偉 + 梁醒波.....