Thursday, July 10, 2008

真可惜~

大部份香港女人,東方之珠,也許還有不少精彩女性。

何謂 Gentleman~

1. 讓女士先行。

2. 幫女士拿重的東西。(手袋及鞋除外)

3. 好男不與女鬥。(除了蛇蠍惡毒仆街女)

4. 讓座。

5. 有涼意時遞上自己的外套。

6. 還有其他等等。

簡單點講,最重要係懂得愛惜女人。可愛女人,真係要來縱,要來寵。

之不過,在香港,好像越來越不需要 gentleman,因為,香港好像已沒有「女人」,很多的她們在女權高張,盲目膨脹之下,已與男人無誤。

真可惜。

妳們不要罵我呀!卿不見我開首的第一句?

15 comments:

樂遊 said...

一方面很多男人已經唔識串呢隻字

另一方面,好一部分男人覺得'港女'不值得被對待得gentle.
或者他們覺得就是因為男人太gentle,所以她們更港女

Jan said...

不是港男不懂gentle而是港女自我意識越來越高,對她們好她們就會越得寸盡尺.

梁巔巔 said...

兩位, 香港女人就算最 top 嗰隻, 同國內同台灣最 top 嗰隻, 一樣冇得揮~

Anonymous said...

gentlemen? this is sthg new to Honkies...

Anonymous said...

but kong girls, u are just disgusting!

(sorry for being too honest!)

梁巔巔 said...

嘩! 咩料呀??!!!?!?!??!!!?!? 仲激過我?!

梁巔巔 said...

嚇 Q 死!!!!!!!!!

但 ar~~~~~ 對妳改觀呀! ^~

Anonymous said...

港男都唔係好!
衰比衰,港男衰d!

梁巔巔 said...

我識嗰 oD例外~

Joyce 好靚!

^~

Anonymous said...

你這篇文惹火呀。

隻貓怎樣?幾時去你家?

Anonymous said...

哼!唔使賣口乖!

梁巔巔 said...

Uncle: Heee heee~

我諗仲要試多一陣, 但唔樂觀..... :(

Joyce: "不要罵我呀!卿不見我開首的第一句?" ---> "大部份香港女人,東方之珠,也許還有不少精彩女性。"

:)

Anonymous said...

其實都唔敢要求男人有風度,有當然好,當bonus,即刻加分,無又唔會死既,少少失望啫,女人唯有靠自己。

macy said...

梁巔巔

某些女人會變強, 係因為某些男人變弱.

梁巔巔 said...

孖瑩: 又幾啱聽 ar ha! ^^

Macy: 哈!